امام جمعه یزد با اشاره به اینکه زمینه ترویج فرهنگ دینی در جامعه فراهم شود، گفت: آزادی فرهنگی و سیاسی بدون مبانی دینی انسان را ضایع می‌کند.
کد خبر: ۲۴۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶ 10 June 2016
به گزارش تابناک یزد،  آیت‌الله محمدرضا ناصری درخطبه های نماز جمعه شهر یزدگفت : ماه مبارک رمضان ماه خداست و همه بندگان در این ماه به میهمانی خداوند دعوت شده‌اند.
وی به برکات این ماه و به ویژه روزه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: خداوند روزه را برای دور کردن انسانها از تکبر و غرور و پستی‌های دنیایی قرار داده است تا به وسیله آن به دوستی و قرب خداوند دست پیدا کنند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه خداوند دستوراتش را برای دوری انسان از سختی‌های دنیا و آخرت قرار داده است ، گفت : انسان به وسیله روزه‌داری به نوعی خودسازی در برابر هوای نفس و شیاطین می‌پردازد و به این وسیله می‌تواند خود را به خداوند نزدیک‌تر کند.
امام جمعه یزد به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ایشان اشاره کرد و گفت : باید در عرصه‌های مختلف تمام توان خود را برای حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به کار بندیم.
وی به مشکلات فرهنگی جامعه اشاره کرد و گفت : یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران ، فرهنگ ناب اسلامی است که باید به صورت ویژه به حفظ و حراست از آن بپردازیم و این یک وظیفه عمومی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار