با رویکرد گردشگری حلال - ظرفیت ایرانی؛
معاون گردشگری استان خاطر نشان کرد: علاقمندان می توانند تا 15 مرداد ماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، میدان شیخ بهایی، برج صدف، طبقه 9، واحد 96 ارسال کنند تا نیمه دوم مرداد ماه سال جاری آثار برگزیده انتخاب و مورد داوری قرار گیرند.
کد خبر: ۲۴۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 12 June 2016
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از همکاری انجمن های صنفی این استان در برگزاری جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد گردشگری حلال - ظرفیت ایرانی خبر داد.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، قادر تقی زاده با اشاره به برگزاری سومین "جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد گردشگری حلال - ظرفیت ایرانی" از 15 اردیبهشت تا 15 مرداد ماه سال جاری، گفت: استان اردبیل نیز هم سو با سایر استان ها با اعلام فراخوان برگزاری این جشنواره، آماده پذیرش ایده ها و نوآوری های حوزه گردشگری در چهار حوزه عکس در دو بخش حرفه ای و عمومی، فیلم، سفرنامه نویسی و ایده های نو از سوی علاقمندان به شرکت در این جشنواره است.

وی از جمله اقدامات انجام شده در این راستا به بارگذاری پوستر جشنواره بر روی پرتال این اداره کل، انجام هماهنگی های لازم با دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر، تشکل های وابسته و دانشگاه ها جهت درج فراخوان جشنواره بر روی پرتال خود، هماهنگی لازم با مرکز صدا و سیمای اردبیل جهت پخش تیزر اطلاع رسانی و مصاحبه با خبرگزاری ها در رابطه با موضوع جشنواره اشاره کرد و افزود: همچنین پوستر جشنواره برای نصب در تابلوهای اعلانات دستگاه های اجرایی و تأسیسات گردشگری توزیع شده است.

تقی زاده با بیان اینکه بنر فراخوان جشنواره جهت نصب در میادین، مقابل اداره کل، موزه ها و مبادی ورودی و گردشگرپذیر شهر نصب شد، اظهار داشت: همچنین ضمن مکاتبه با جوامع و انجمن های مرتبط با گردشگری جهت اطلاع رسانی جشنواره مذکور به علاقه مندان، جلسه هماهنگی با جوامع و انجمن های مرتبط با گردشگری به ویژه تشکل و انجمن های مربوطه جهت شرکت فعال درحوزه رقابتی عکس و فیلم جشنواره برگزار شد.

به گفته این مقام مسئول؛ سومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری در چهار بخش عکس (مردمی و حرفه ای)، فیلم، سفرنامه نویسی و ایده های قابل تجلی و عرضه با استفاده از عنوان اصلی جشنواره و با بهره گیری از ظرفیت های ایران اسلامی و مبنای حلال بودن خدمات و تولیدات ایرانی مانند مهمان نوازی، خوراک ایرانی، سوغات، صنایع دستی، تنوع فرهنگی و ... برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را افزایش آگاهی بیشتر عموم جامعه از اهمیت و ارزش های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی صنعت گردشگری و نیز افزایش مشارکت و همکاری مردم در خلق ایده ها و تفکرات نوین و معرفی فرصت ها و استعدادهای گوناگون صنعت گردشگری در مدیریت بهینه حضور گردشگران بین المللی عنوان و تصریح کرد: ثبت نام از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی "www.Irantourismfestival3.com" صورت می گیرد.

معاون گردشگری استان خاطر نشان کرد: علاقمندان می توانند تا 15 مرداد ماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، میدان شیخ بهایی، برج صدف، طبقه 9، واحد 96 ارسال کنند تا نیمه دوم مرداد ماه سال جاری آثار برگزیده انتخاب و مورد داوری قرار گیرند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار