رئیس حوزه تولیت آستان احمدی و محمدی (ع) گفت: بیش از 12 هزار دانش‌آموز دختر و پسر که به سن تکلیف رسیده‌اند در دوره‌های آموزشی "آئین جشن تکلیف کبوترانه" شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۲۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰ 02 February 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محسن اسماعیل‌پور بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دوره آموزشی آئین جشن تکلیف ویژه خواهران که از چهارم بهمن‌ماه سال جاری آغاز شده تا 12 اسفندماه امسال ادامه خواهد داشت و پسران نیز از اردیبهشت‌ماه سال آینده در این دوره شرکت می‌کنند. وی خاطرنشان کرد: برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن دوره 40 روزه آموزش جشن تکلیف 66 برنامه متنوع شامل دوره‌های تربیتی، آموزشی، تغذیه، پوشش مناسب، رفتار، رعایت عفت، حیا، آراستگی و سرودهای دسته‌جمعی اجرا می‌شود.
رئیس حوزه تولیت آستان احمدی و محمد (ع) تصریح کرد: برای نخستین‌بار والدین نیز همراه با فرزندانشان که به سن تکلیف رسیده‌اند در این دوره آموزشی شرکت خواهند کرد و با مسائل تربیتی و نحوه برخورد با آنان آشنا می‌شوند.
اسماعیل‌پور بیان داشت: در این دوره تیم 17 نفره از روانشناسان استان فارس و مجری طلبه و روحانی و 54 خادم روزانه 2.5 ساعت برنامه‌های آموزشی را به شرکت‌کنندگان در این جشن ارائه می‌دهند. وی اضافه کرد: برپایی 12 غرفه دختران به‌نام حضرت زهرا (س) و پسران نیز حضرت امیر و نمایشگاه که در قالب مهدویت، دوست‌یابی، استغفار از پروردگار و دوری از شیطان، توزیع 20 نوع بسته فرهنگی از دیگر برنامه‌های این دوره آموزشی است.
رئیس حوزه تولیت آستان احمدی و محمدی (ع) بیان کرد: اجرای این برنامه در دیگر استان‌های هم‌جوار و جنوبی برگزار می‌شود. اسماعیل‌پور اظهار داشت: برگزاری آئین محفل انس با قرآن در روز 15 بهمن‌ماه سال جاری با حضور مشتاقان کلام وحی از دیگر برنامه‌های این آستان مقدس در سال جاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار