میلاد خسروی 19 اسفند سال 91 در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور که در سالن هفتم تیر تهران برگزار ‎شد، وقتی برای حضور در دیدار رده‎بندی وزن 84 کیلوگرم آماده می‎شد با یک هوادار درگیری لفظی پیدا کرد و سپس توسط آن تماشاگر با چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه صورت به شدت مجروح شد.
کد خبر: ۲۴۵۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵ 14 June 2016
 در پی این حمله صورت خسروی 30 بخیه خورد و چند ماهی را هم دور از تشک سپری کرد، چون پزشک‎ها او را از کشتی منع کرده بودند.

پرونده این درگیری حکم جالبی دارد و قاضی یک سال زندان و 25 میلیون تومان جریمه(دیه) برای خسروی و 15 میلیون جریمه برای ضارب درنظر گرفته بود.

میلاد خسروی درباره آخرین وضعیت پرونده‌اش  گفت: متأسفانه حکم به گونه‌ای صادر شده که رضایت دست طرف مقابل افتاده است. ضارب بعد از اینکه به من حمله کرد، تماشاچی‌ها هنگام فرار او را گرفته بودند که در این گیرودار آسیب دیده و شاکی من شده است.

وی ادامه داد: من دوبنده به تن داشتم و با آن شخص درگیر نشدم اما این حکم عجیب صادر شد.

خسروی اضافه کرد: روزهای اول وقتی شرایط را دیدم وکیل نگرفتم چون فکر می‌کردم که رأی به نفع من صادر خواهد شد. دوربین‌های زیادی آنجا بودند و من کاری نکرده بودم اما یک سال زندان و 25 میلیون تومان جریمه برای من درنظر گرفته بودند.

این فرنگی‌کار لرستانی با اظهار نارضایتی از حکم این پرونده، یادآور شد: این در حالیست من که از ناحیه صورت آسیب دیده‌ام، فقط 15 میلیون تومان دیه برای ضارب حکم بریده‌اند.

وی بیان کرد: جریمه‌ها را بخشیده‌ایم و طرفین رضایت داده‌ایم! اما هنوز یک سال زندان من بخشیده نشده و آقای رسول خادم به وکیل فدراسیون گفته‌اند که پیگیر کارم باشد
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار