کد خبر: ۲۴۵۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 14 June 2016


معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج گفت: بازسازی گلزار شهدای امام‌زاده محمد (ع) کرج در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ اکبر میروکیلی ظهر امروز در نشست کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که مورد توجه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر کرج قرار گرفته است، بازسازی و ساماندهی گلزار شهدا است.

وی ادامه داد: در این راستا و با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال گلزار شهدای امام‌زاده محمد(ع) در کرج بازسازی می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد افزود: آنان با نثار جان خود امروز استقلال و پیشرفت را برای ما به ارمغان آورده‌اند.

میروکیلی با بیان اینکه بیان رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام به نسل امروز از مهمترین وظایف ما است افزود: باید تلاش کنیم تا نسل امروز بیش از هر زمان دیگری با دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام آشنا شود و خود را موظف به ادامه راه آنها کند.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه برای انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل امروز نیازمند برگزاری برنامه‌های فرهنگی و نشست‌های تخصصی هستیم گفت: دشمن در نظر دارد تا فرهنگ دفاع و ایثار را در بین نسل امروز کمرنگ کند و در این راه سرمایه‌گذاری کرده است لذا باید با انتقال آرمان‌های رزمندگان اسلام به نسل امروز و بیان رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های آنان بیش از هر زمان دیگری نوجوانان و جوانان را با این فرهنگ مأنوس کنیم.

معاون فرهنگی شهرداری کرج در ادامه سخنان خود با اشاره به بازسازی گلزار شهدای امام‌زاده محمد (ع) کرج اظهار داشت: هم‌اکنون ماکت مزار شهدا ساخته شده است و الگو گرفته از باغ ایرانی است.

میروکیلی با اشاره به اینکه برای مزار شهدای سردار المان خاصی در نظر گرفته شده است،‌ بیان داشت:‌ در این راستا برای ورودی مزار شهدای امام زاده محمد (ع) المان در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار