کد خبر: ۲۴۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱ 19 June 2016


استاندار البرز گفت: حمایت از تولیدات داخلی مهمترین راهکار رسیدن به اهداف تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی ظهر امروز در حاشیه نشست اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی یکی از مهمترین راهکارها برای رسیدن به توسعه و پیشرفت است لذا باید با حمایت از تولیدات داخلی به سمت اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی پیش برویم.

وی افزود: در این راستا و با توجه به اینکه استان البرز دارای شهرک‌های صنعتی بسیاری است خاطرنشان کرد: حمایت از این واحدها باید به صورت اساسی مورد توجه قرار گیرد و با ارائه تسهیلات این واحدها را به سمت توسعه بیشتر سوق دهیم.

این مسؤول با بیان اینکه هم اکنون برخی از این واحدها هم اکنون نیمه‌فعال و غیرفعال هستند افزود: با شناسایی این واحدها و حمایت از آنها باید این واحدها را به سمت تولید سوق دهیم.

طهایی تأکید کرد: همچنین دیگر واحدها را نیز با حمایت بیشتر باید به سمت تولیدات بیشتر و کیفی کردن محصولات سوق دهیم تا بتوانیم در بازارهای جهانی دارای رتبه شویم.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه باید حلقه‌های مفقود شده در عرصه تولید را پیدا کرده و با حمایت از این واحدها به سمت توسعه و پیشرفت بیشتر حرکت کنیم، افزود: استان البرز ظرفیت‌های بسیاری را در تولید دارد و می‌تواند نقش مهمی را در صادرات بسیاری از کالاها به کشورهای مختلف داشته باشد.

وی رفع مشکلات در چرخه تولید و صنعت را در این استان مهم ارزیابی کرد و گفت: لازم است تا کارگروه‌های مختلف و برنامه‌ریزی‌های کارشناسی شده در این زمینه صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار