کد خبر: ۲۴۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲ 19 June 2016

مراسم سالگرد 24 خرداد در ساری در حالی برگزار شد که دعوت‌نامه‌ها به نام پیروزی دولت اعتدالیون بود ولی رنگ بوی مراسم همه و همه‌اش اصلاح‌طلبی بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مراسم جشن سالگرد انتخابات 24 خردادماه که ظاهرا یکی از وظایف فرمانداران است، پس از برگزاری در شهرهای غربی مازندران شب گذشته نوبت به شهرستان ساری رسید و در سالن جمعیت هلال‌احمر استان برگزار شد.

*بعد از چالش‌های که در مراسم آمل در این سه سال ایجاد شد، تلاش بر این شد که مراسم ساری کم‌حاشیه برگزار شود.

*از روزهای قبل طرح دعوت از مردم برای حضور در مراسم امسال 24 خردادماه با نصب بنر در سطح شهر آغاز شد.

*بنا به گفته احمدی فولادی یکی از دست‌اندرکاران برگزاری این برنامه به صورت پیامکی و تلگرامی بوده و از فعالان سیاسی برای حضور در این برنامه نیز دعوت شد.

*سالن جمعیت هلال احمر مازندران برای برگزاری مراسم سالگرد پیروزی اعتدالیون در انتخابات در نظر گرفته شد، همزمانی برنامه با ماه مبارک رمضان متولیان برنامه را بر آن داشت که به میهمانان برنامه افطار نیز داده شود، برای هزار نفر از تدارک افطار دیده شد، درباره هزینه افطار هم در سالن برگزاری همایش مطرح شد که از خزانه بیت‌المال هزینه نشده است.

*تاخیر پای ثابت همه برنامه‌های استان مازندران به این برنامه هم رسید و برنامه با یک ساعت و ربع تاخیر آغاز شد.

*مثل سایر برنامه‌های دولتی و یا همایش‌ها از برگزاری سخنرانی متعدد در این جلسه خبری نبود، بیشتر مدعوین و افراد حاضر در جلسه از فعالان سیاسی و نیز چهره‌های سیاسی بودند.

*مسؤولان دانشگاه‌ها، مدیران ادارات دولتی و تعدادی از مدیران تشکل‌های غیردولتی و برخی از کارکنان دولت در این مراسم حضور داشتند.

*احمدی‌فولادی مسئول هماهنگ کننده این مراسم از سیاست‌های دولت قبل انتقاد کرد و به عدم استفاده مناسب دولت قبل از پول نفت اشاره کرد و از اعلام حمایت خویش  و سایر هم حزبی‌های خویش در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری خبر داد.

*6 بنر در گوشه گوشه سالن نصب شده بود که تصویر یکی از سران فتنه 88 نصب شده بود، رنگ و بوی همایش کمتر به برگزاری مراسم سالگرد انتخاب روحانی شباهت داشت.

تنها بنر نصب شده در سالن به نام دولت اعتدال در روبروی سالن بود.

*استاندار مازندران به همراه فرماندار و دیگر مسئولان استانی چند دقیقه مانده به سخنرانی زیبا کلام وارد سالن جلسه شدند.

*معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز به همراه دیگر مسؤولان استانداری مازندران از ساعات اولیه مراسم در سالن حضور داشتند.

*پس از برگزاری موسیقی سنتی از زیبا کلام برای سخنرانی دعوت شد که زیبا‌کلام با شوخی خطاب به مسؤولانی استانی گفت که این گروه سرود مجوز دادستانی برای برگزاری برنامه را در اختیار داشتند.

*وی ادامه داد: برگزاری موسیقی بومی محلی نیاز به تهیه مجوز از دادستان نبود، بنده که امشب ساری را ترک می‎کنم پس از من آقای استاندار باید پاسخگو دادستان در این ارتباط باشد.

*زیباکلام که از حضور استاندار در سالن جلسه به وجد آمده بود و ظاهرا هم برای نخستین‌بار بود که حضور مسؤول دولتی را پای سخنرانی خویش دیده بود، گفت: سابقه نداشت مسئول دولتی و یا امام جمعه در مراسمی که بنده حضور دارم دیده شوند، هفته قبل امام جمعه یکی از بنادر جنوبی کشور در مراسمی که بنده سخنران بودم حضور پیدا کرد، ظاهرا ماشاالله به زندگی من افتاد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار