کد خبر: ۲۵۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰ 23 June 2016
به گزارش «تابناک یزد»، سرپرست فرمانداری یزد با اشاره به ضرورت همکاری دستگاه‌های مختلف در برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی، گفت: تأمین امنیت راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر یزد از اولویت‌هاي جدی عوامل اجرایی مراسم است.

"مصطفی سالاری" در نشست برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس استان یزد با اشاره به ضرورت حراست از ارزش‌های فرهنگی،‌ دینی و مذهبی انقلاب اسلامی،‌ اظهار کرد: ترویج فرهنگ دینی و اجتماعی انقلاب اسلامی از جمله مهمترین رسالت‌های مسئولان و دست‌اندکاران است.

وي در مورد تأمین موارد امنیتی لازم برای روز جهانی قدس، تصریح کرد: تمام تدابیر لازم در راستای اعزام و استقرار تیم‌های پزشکی،‌ امدادی و انتظامی در مسیر راهپیمایی از سوی فرمانداری یزد انجام شده است.

سالاری با اشاره به ابلاغ دستورالعمل‌های ویژه امنیتی در مورد ضرورت اعمال تدابیر ویژه حفاظتی‌ اطلاعاتی در برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی به فرمانداری‌ها، تصریح کرد: فرمانداری یزد به همراه عوامل انتظامی و اطلاعاتی مرکز استان، تأمین امنیت راهپیمایی روز جهانی قدس را در اولویت جدی خود قرار داده است.

"محمدرضا عرشیان" معاون فرهنگی اداره کل دادگستری یزد نيز در اين مراسم معرفی ابعاد مختلف شهدای انقلاب برای نسل جدید را از جمله راهکارهای تبیین اهداف انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های فرهنگی دشمنان دین و نظام اسلامی دانست.

وي بیان کرد: دست‌اندرکاران فرهنگی باید بیش از پیش نسبت به ایجاد جاذبه‌های آموزشی در نسل جدید احساس مسئولیت کنند.

عرشیان با اشاره به تقارن هفته قوه قضائیه با سالگرد شهدای هفتم تیر و سومین شهید محراب، گفت: ادای احترام به مقام سومین شهید محراب و غبارروبی قبور شهدای انقلاب استان یزد از جمله برنامه‌های تدوین شده به مناسب هفته قوه قضائیه است.

وی بیان سیاست‌های اجرایی آینده و عملکرد دستگاه قضایی استان از سوی رئیس کل دادگستری یزد را مهمترین برنامه هفته قوه قضائیه در استان یزد عنوان کرد و ادامه داد: قوه قضائیه یکی از دستاوردهای بزرگ فرهنگی،‌ اجتماعی و دینی انقلاب اسلامی ایران است.

این مقام مسئول در پايان نيز تصریح کرد: برگزاری جلسات مشاوره رایگان، آزادی برخی از زندانیان جرائم مالی غیر عمد، برگزاری مراسم‌های فرهنگی در زندان های سطح استان و برگزاری محفل انس با قرآن از دیگر برنامه‌های تدوین شده به مناسبت هفته قوه قضائیه در استان یزد است
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار