کد خبر: ۲۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰ 20 April 2015
سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت از دستگیری یک متهم به قتل غیرعمد پس از هفت سال فرار خبر داد.

سرهنگ حسین اسدی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: در ساعت 12 روز دوازدهم فروردین ماه امسال در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی تهران بزرگ مبنی بر اینکه متهم فراری به اتهام تصادف منجر به فوت توسط شاکی شناسایی شده است، اکیپی از ماموران کلانتری 151 پلیس به محل اعلام شده واقع در شادآباد اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل حادثه گفت: پس از حضور ماموران در محل، شاکی به هویت جابر به واحد گشت مراجعه و اعلام کرد که طبق برگ جلبی که در اختیار دارد متهم مذکور به هویت غلام به اتهام قتل غیر عمد متواری بوده و اکنون نامبرده را در محل مشاهده کرده است.

سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت با بیان اینکه پس از دستگیری متهم نیز اظهارات شاکی را تائید و معترف شد که به دلیل تصادف و قتل غیرعمد فراری است، گفت: در این خصوص شاکی و متهم برای بررسی بیشتر به کلانتری انتقال و تحویل افسر تحقیق شدند که در بررسی های پلیسی مشخص شد از زمان وقوع تصادف منجر به فوت در تاریخ ششم اردیبهشت ماه سال 87 در شهر بندرعباس ، متهم متواری بوده است.

اسدی با بیان اینکه پرونده در شعبه 103 دادگاه جزایی شهر بندر عباس در حال رسیدگی است، گفت: پرونده متهم پس از تحقیقات مقدماتی برای سیر مراحل قانوین به دادسرای ناحیه 18شهر تهران ارجاع شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار