مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه گروه‌های تروریستی به دنبال تجزیه کشورهای اسلامی هستند، گفت: فلسطین قلب تپنده جهان اسلام بوده، که تنها راه نابودی صهیونیست‌ها اتحاد مسلمانان است.
کد خبر: ۲۵۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳ 01 July 2016

به گزارش تابناک مازندران، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم‌صفوی پیش از ظهر امروز در جمع روزه‌داران و راهپیمایان روز قدس مرکز استان مازندران در مصلی نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: مردم مازندران در روز جمعه و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با بیش از 80 کشور جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین همراه شدند.

وی با اعلام درود خداوند بر مدافعان حرم و 10 هزار و 400 شهید برومند استان مازندران در سال‌های دفاع مقدس خطاب به مردم مازندران افزود: شما مردم مومن ولایت‌مدار و با فرهنگ استان مازندران همواره در دفاع از اسلام و مقابله با ظالمان پش‌رو و پیش‌گام بوده‌اید.

وی با اشاره به اینکه حدود 68 سال قبل با توطئه دولت خبیث و حمایت آمریکا 90 درصد سرزمین فلسطین که بیشتر آنها را مسلمانان تشکیل می‌دادند به تصرف رژیم صهیونیستی درآمد، ادامه داد: حدود هفت دهه قتل، آواره سازی، گرفتن اسرا، تبعیض نژادی و فریب کاری قدرت‌های بزگ و سازمان‌های بین‌اللملی نتیجه حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی است.

* سر منشأهای ناامنی فعلی در کشورهای منطقه و اسلامی رژیم صهیونیستی است

مشاور ویژه فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه ایجاد ناامنی، تنش و تسلط بر کشورهای اسلامی هدف تشکیل رژیم صهیونیستی است، اضافه کرد: غارت ثروت‌های طبیعی ملت‌های منطقه و وابستگی دولت‌های عربی منطقه به آمریکا نتیجه حضور صهیونست‌ها در منطقه است.

رحیم‌صفوی با بیان اینکه پس از 68 سال از به وجود آمدن این رژیم کودک‌کش ده‌ها هزار مسلمان را کشتند و آواره کردند، تصریح کرد: گروه‌های تروریستی دست پرورده رژیم صهیونیستی هستند و حمایت‌های مالی آنها از سوی دولت‌های عربی پولدار منطقه انجام می‌شود.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا بیان کرد: کشتار مسلمانان ننگ رژیم صهیونیستی است و گروه‌های تروریستی به دنبال تجزیه کشورهای اسلامی هستند و اگر بتوانند می‌خواهند ناامنی را به داخل کشور بکشانند که با شجاعت و رشادت فرزندان برومند و شهدای مدافع حرم تا به حال در مقصد ناامنی ایران محروم مانده‌اند.

‌رحیم‌صفوی با بیان اینکه تمام سر منشأهای ناامنی فعلی در کشورهای منطقه و اسلامی رژیم صهیونیستی است، خاطر نشان کرد: صهیونیست‌‎ها فتنه‌گر اصلی در تمام کشورهای اسلامی هستند و مانع پیشرفت کشورها می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال ارتباط با ترکیه و آل‌سعود هستند، بدین منظور اگر سران ترکیه دست در دست صهیونیست‌ها می‌گذارند موجب تنفر مردم از دولت خود می‌شوند، اضافه کرد: یک صدهزار دلار سلاح از سوی آل‌سعود از آمریکا خریداری شد و بر سر مردم یمن فرود آمد اما یک تیر به سمت صهیونیست‌ها شلیک نشد.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا خطاب به مردم گفت: به شما نوید می‌دهم شکسته شدن اسطوره سیاسی و نظامی صهیونیست‌ها فرا رسیده است و صهیونیست‌ها در جنگ‌های مختلف شکست خوردند و اکنون به طور جدی نگران رشد گروه‌های مقاومت اسلامی در سرزمین فلسطین هستند؛ صهیونیست‌ها در تشکیل خالص یهودی در زمین فلسطین با شکست مواجه شده است.

وی تصریح کرد: تنها دولتی که در جهان مرزهاش مشخص نیست رژیم صهیونیستی است و تمامی طرح‌های سازش صهیونیست‌ها با گروه‌های مقاومت فلسطین در داخل فلسطین شکست خورد، صهیونسیت‌ها برای دیوارسازی و شهرک سازی با مشکلات جدی اقتصادی روبه‌رو هستند.

رحیم‌صفوی افزود: سالانه میلیاردها دلار از سوی آمریکا به صهیونست‌ها کمک می‌شود و اگر این حمایت‌ها ادامه پیدا کند هیچ‌گاه چیزی از ننگ این رژیم کمک نمی‌شود اگر مسلمانان هر کدام یک سطل آب روی صهیونست‌ها بریزند آنها نابود می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم کشورهای غربی و یهودیان از رژیم صهیونیستی متنفر هستند، سرانجام پیروزی با فلسطین است و مقام معظم رهبری فرمودند، رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را دیگر نخواهند دید.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: راه کربلا با 200 هزار شهید و 300 هزار جانباز ملت ایران اسلامی باز شد و امام راحل فرموده بودند راه قدس از کربلا است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین راهبرد آزادی فلسطین اتحاد مسلمانان است، ادامه داد:
صهیونیست‌ها با ایجاد ناامنی در سوریه می‌خواهند بر سر شکست‌های خود در فلسطین سرپوش بگذارند.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: بسیاری از ملت‌های عربی دست نشانده صهیونیست‌ها هستند، مسلح کردن مردم کرانه باختری وظیفه مسلمانان است و این مسأله کنترل صهیونست را خارج می‌کند.

* تأمین نیازمندی‌های سازمان رزم مقاومت اسلامی

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها اکنون 13 هزار اسیر دارند که بیشتر آنها زن‌ها و کودکان هستند، افزود: تأمین نیازمندی‌های سازمان رزم مقاومت اسلامی و حمایت آنها موجب قدرتمند شدن فلسطینی‌ها می‌شود.

رحیم‌صفوی گفت: اگر مسلمانان ماهی یک دلار به فلسطین کمک کنند مطمئن باشید زمین‌های صهیونیست‌ها شخم زده می‌شود باید فشار همه جانبه از سوی مسلمانان در تمام نقاط جهان به صهیونیست‌ها وارد شود.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پایان خاطرنشان کرد: فلسطین قبل تپنده جهان اسلام بوده، که تنها راه نابودی صهیونیست‌ها اتحاد مسلمانان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار