مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: امکانات و تجهیزات نجات غریق و اطلاع‌رسانی برای جلوگیری از غرق‌شدگی در سطح استان اردبیل تامین می‌شود.
کد خبر: ۲۵۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹ 02 July 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، مسعود امامی یگانه عصر امروز در جلسه پیشگیری از احتمال غرق‌شدگی با توجه به شروع فصل گرما در اردبیل اظهار داشت: تجهیزات نجات غریق و اطلاع‌رسانی برای جلوگیری از غرق‌شدگی در سطح استان اردبیل تامین می‌شود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل از نهادهای مربوطه خواست در اسرع وقت نسبت به شناسایی نقاط پرخطر و حادثه‌ساز در اطراف دریاچه‌ها و سدها و کانال‌های آب اقدام و با نصب علایم هشداردهنده و آموزش‌های لازم به عموم افراد اطلاع‌رسانی کنند.

وی با اشاره به عدم رعایت نکات ایمنی و سهل انگاری بعضی از افراد که به بروز حوادث غم انگیز و غیرقابل جبران منجر می‌شود، گفت: متاسفانه همه ساله با آغاز فصل گرما خبرهایی مبنی بر غرق‌شدگی در سطح استان شنیده می‌شود که بسیاری از افراد در مناطق غیرمجاز و کنار سدها و رودخانه‌ها اقدام به شنا کرده و جان خود را از دست می‌دهند.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اردبیل افزود: در این راستا اطلاع‌رسانی دقیق و نصب تابلوها و بنرها و برنامه‌های مختلف آموزشی و نیز ایجاد مکان‌های خاص شنا در اطراف دریاچه‌ها مانع از غرق شدگی خواهد بود.

امامی یگانه با اشاره به نقش نهادهای مربوطه در این حوزه بیان کرد: همه دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه باید در فرهنگسازی و آموزش به منظور آگاهی‌دهی به عموم افراد در حد توان تلاش کنند تا شاهد حوادث ناگواری در سطح استان در زمینه غرق‌شدگی نباشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار