نایب رئیس هیات والیبال بانوان ایلام گفت:دغدغه اصلی ما نبود سالن اختصاصی و کم بودن ساعات تمرین است که موجب شده همه رده های سنی این رشته به صورت فشرده به تمرین بپردازند.
کد خبر: ۲۵۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 02 July 2016
نایب رئیس هیات والیبال بانوان ایلام گفت:دغدغه اصلی ما نبود سالن اختصاصی و کم بودن ساعات تمرین است که موجب شده همه رده های سنی این رشته به صورت فشرده به تمرین بپردازند.

به گزارش تابناک ایلام
؛شیرین آزادی اظهار کرد: با وجود مشکلات مادی در تمامی هیات های ورزشی تیم والیبال بانوان استان در سطح خوبی قرار دارد و تمام تلاش این تیم و مربیان برای رشد کیفی این ورزش قابل تقدیر است.

وی افزود: دغدغه اصلی ما نبود سالن اختصاصی و کم بودن ساعات تمرین است که موجب شده همه رده های سنی این رشته به صورت فشرده به تمرین بپردازند.

آزادی با اشاره به تنها سالن تمرین قلاویزان در ایلام تاکید کرد: تمرینات تیم ها تنها در این سالن انجام می شود و بیشتر مواقع نیز به دلیل تداخل برنامه ها با آقایان تمرینات یا انجام نمی شود یا به روز دیگری موکول شده و این موضوع باعث کاهش بازدهی تیم می شود.

وی تاکید کرد: اگر سالن تمرین اختصاصی برای ورزش والیبال بانوان در نظر گرفته شود، از لحاظ کمی و کیفی موجب رشد و ارتقای ورزشکاران علاقمند می شود.

آزادی ادامه داد: هم اکنون رشته ورزشی والیبال آقایان و خانم ها از یک سالن بصورت مشترک استفاده می کنند که اشتراکی بودن سالن موجب کاهش نوبت های تمرین ورزشکاران و در نتیجه پایین آمدن سطح کیفی تمرین آنها می شود.

نایب رئیس هیات والیبال بانوان تاکید کرد: از نظر امکانات خوابگاهی نیز با مشکل روبه رو هستیم چرا که این خوابگاه متعلق به آقایان و خانم ها است و احتمال تداخل برنامه ها برای برگزاری مسابقات استانی وجود دارد که در این موارد از نظر امکانات رفاهی دچار مشکل می شویم.

آزادی گفت: تجهیزات این ورزش از طرف هیات تامین می شود اما امکانات مالی که از تربیت بدنی دریافت می کنیم بسیار ناچیز است.

وی اعلام کرد: برای اولین بار در تاریخ والیبال ایلام کلاس داوری درجه یک بانوان با حضور استان های ایلام، کرمانشاه، کردستان و همدان به مدت چهار روز در محل سالن قلاویزان ایلام برگزار شد.

آزادی افزود: با موفقیت در این کلاس ها و کسب نمره قبولی پیش زمینه ای برای داوری در سطح ملی فراهم می شود.

وی اضافه کرد: در این دوره 15 نفر از داوران سراسر استان و منتخب استان های کردستان، همدان و کرمانشاه زیر نظر مدرس فدراسیون خانم زندی با مهارت های داوری روز فدراسیون جهانی والیبال آموزش دیدند.

به شرکت کنندگان در این دوره پس از موفقیت در آزمون های عملی و تئوری گواهی درجه یک داوری اعطا می شود.

وی خواستار رسیدگی به این معضل از سوی مسوولان ورزش استان ایلام و نیز اختصاص یک سالن برای تمرین به بیش از 2 هزار نفر در استان ایلام بصورت سازمان یافته در رشته والیبال فعالیت ورزشی دارند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار