کد خبر: ۲۵۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳ 04 July 2016
فرماندار رامسر با بیان اینکه شرایط نامناسب جوی و مواج بودن دریا در ایام تعطیلات عید فطر در مازندران پیش‌‌بینی شده است، گفت: دراین شرایط امکان استفاده از سواحل برای شنا وجود ندارد.
حسین شعبان‌سروری بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر در محل فرمانداری به دستورالعمل ابلاغی از سوی ستاد دائمی خدمات سفر کشور به همه استان‌ها و شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: برای ساماندهی و ارتقای خدمات سفر با همکاری و تعامل همه مدیران و دستگاه‌های اجرایی باید شرایط را در جهت رفاه هر چه بیشتر مهمانان و گردشگران شهرستان رامسر فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه مواهب طبیعی و خدادادی و موقعیت ویژه شهرستان سبب افزایش توقع گردشگران از مسؤولان و مردم رامسر شده است، ادامه داد: ما باید پاسخگوی این خواسته‌های به حق مهمانان باشیم و خدمات امدادی، درمانی، صنفی، ترافیکی و... مناسبی ارائه دهیم.

فرماندار رامسر با اشاره به در پیش بودن تعطیلات عید فطر، تأکید کرد: سعی شود با برنامه‌ریزی و نظارت بر مجموعه‌ها و تأسیسات گردشگری کمبودها را برای مردم کاهش دهیم تا خاطره خوشی از سفر به شهرهای شمالی به‌ویژه رامسر داشته باشند.

شعبان‌سروری با بیان اینکه شرایط نامناسب جوی و مواج بودن دریا در ایام تعطیلات پیش‌بینی شده است، گفت: در این شرایط امکان استفاده از سواحل وجود ندارد و دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید فعال باشند که با حضور جدی و پررنگ خود در سواحل از اتفاقات ناگوار جلوگیری کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار