کد خبر: ۲۵۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 06 July 2016


معاون برنامه ریزی و اداری و مالی فرماندار فردیس از تشکیل اتاق فکر اقتصادی شهرستان به منظور بهره گیری از دیدگاه کارشناسان اقتصادی و علمی خبر داد.

محمد مجرد در گفت و گو با خبرنگار ایسنامنطقه البرز، گفت: امسال سال اقتصاد مقاومتی است و در راستای تحقق سیاست‌های این موضوع باید برنامه‌ریزی دقیقی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: یکی از راه های تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی در راستای جذب سرمایه گذاری است که این مهم می‌تواند از طریق تشکیل اتاق فکر در شهرستان به خوبی امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه در اتاق فکر قرار است تا از دیدگاه های کارشناسان اقتصادی، صنعتی و علمی بهره گرفته شود اعلام کرد: این تجارب می تواند در راستای عملیاتی کردن شعارهای اقتصاد مقاومتی به ما کمک کند.

معاون برنامه ریزی فرماندار فردیس در ادامه خاطرنشان کرد: علاوه بر این اتاق فکر، کمیته‌ای مستقل نیز تشکیل خواهد شد تا اجرایی شدن مصوبات اتاق فکر را پیگیری کند.

مجرد در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر دیدگاه‌های کارشناسان برای توسعه شهرستان اضافه کرد: از عموم شهروندان فردیس نیز دعوت می‌کنیم تا با نظرات خود در جهت توسعه شهرستان به ما کمک کنند.

این مسئول در پایان به دستور کار فرمانداری برای حل مشکل واحدهای صنعتی و تولیدی فردیس اشاره کرد وگفت: در این راستا از مدیران شهرک‌های سیمین دشت، نور و داشلیچه دعوت می کنیم تا مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار