رئیس هیات هندبال یزد از آغاز فعالیت 20 پایگاه استعدادیابی این رشته در سطح استان خبر داد .
کد خبر: ۲۵۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵ 07 July 2016
به گزارش تابناک یزد،ابوالفضل خوشنویس  افزود: مدارس هندبال در قالب پایگاه های استعدادیابی در طول سال و به خصوص در فصل تابستان با حضور مربیان مجرب نسبت به شناسایی، جذب و آموزش نونهالان و نوجوانان علاقمند به هندبال فعالیت دارد.
وی ادامه داد: این پایگاه های استعدادیابی زیرنظر فدراسیون هندبال در یزد و اکثر مناطق استان برای ارتقای این رشته که دارای ظرفیت های خوبی است ، فعالیت می کنند .
این مسئول ورزشی گفت: هم اکنون از 20 پایگاه استعدادیابی استان 10 پایگاه شامل هشت پایگاه پسران و دو پایگاه دختران در شهرستان یزد فعال است.
خوشنویس گفت: برای دومین سال پیاپی امسال لیگ هندبال قهرمانی استان یزد در رده سنی نونهالان با حضور تیم های مختلف در قالب یک برنامه مدون برگزار می شود .
وی افزود: هم اکنون حدود 15 تیم هندبال دختران و پسران استان یزد در رده های مختلف سنی در لیگ های کشوری حضور دارد و حدود دو هزار نفر در سطح استان یزد بصورت فعال در رشته هندبال فعالیت می کنند و با فرهنگ سازی در سالجاری این تعداد افزایش خواهد یافت.
خوشنویس گفت: باید هندبال در شهرستان های تابعه استان یزد با همکاری مسئولان و بخش خصوصی تقویت شود و تقویت هندبال یزد بیش از گذشته به همراهی مردم و مسئولان ، رسانه های گروهی و همچنین بخش خصوصی به عنوان حامی مالی نیاز دارد .
استان یزد 47 هیات ورزشی و 50 هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار