معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در گفتگو با تابناک رضوی :
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، نصب بیلبورد تبلیغاتی تبریک به سارا و محمد در بلوار وکیل‌آباد مشهد را فاقد مجوز و مصداق تخلف یک شرکت تبلیغاتی دانست.
کد خبر: ۲۵۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ 08 July 2016
یوسف امینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تابناک رضوی با بیان این مطلب افزود : همه شرکت‌های تبلیغاتی پیش از انجام و اکران تبلیغ باید مجوز بگیرند که در این مورد خاص که ظاهرا زمان محدودی هم داشته این اتفاق نیفتاده است.

تبریک به سارا و محمد در مشهد فاقد مجوز و تخلف است

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: این نوع تبلیغات اصلا مرسوم نیست و اگر با هدف استفاده شخصی و خصوصی بوده باشد ممکن است به نوعی سواستفاده از فضای عمومی در تبلیغات محیطی به شمار بیاید که البته نیازمند بررسی بیشتر و رسیدگی است.
وی در پاسخ به اینکه «آیا چنین تبلیغاتی که گویا برای تبریک عروسی فرزند مدیر شرکت تبلیغاتی صاحب تابلو بوده است، رویکرد اشرافی و تجملگرایانه نیست؟!» گفت: اینگونه تبلیغات که مبهم است و آشفتگی بصری ایجاد می‌کند اگر شخصی و خصوصی باشد با فرهنگ ما همخوانی ندارد و با اقتضائات خراسان رضوی و مشهد نیز مغایر است.
امینی همچنین به برخورد با موردی مشابه در چند سال گذشته در استان اشاره کرد و به تابناک رضوی گفت: یک فروشنده مانتو بابت تولد دخترش اعلام تخفیف عمومی کرده بود که با آن تبلیغ هم برخورد کردیم و جمع آوری شد و این مورد فعلی نیز اگر واقعا برای امری شخصی بوده باشد باتوجه به عدم دریافت مجوز طرح حتما با آن برخورد می‌شود.

تبریک به سارا و محمد در مشهد فاقد مجوز و تخلف است

تبریک به سارا و محمد در مشهد فاقد مجوز و تخلف است
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
سلام ممنون از توجهتون به این موضوع. اگه ارشاد میگه غیر قانونیه چرا جمعش نمیکنن. لطفا به یک خبر اکتفا نکنید و پیگیر برخورد قانونی و خبر اون باشید. سپاس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار