مدیرکل فرهنگ و ارشاد اصفهان کیست؟
تابناک: حال امروز بعد از گذشت دو روز از این موضوع و رسانه‌ای شدن پیشنهاد به حجت‌الاسلام ارزانی، وی در مصاحبه خود با یکی از خبرگزاریها تلویحا از پذیرش این پیشنهاد سخن گفته است.
کد خبر: ۲۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ 21 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان، با طرح شدن یک گزینه به عنوان گزینه قطعی برای مدیریت اداره ارشاد اصفهان، بیشتر گمانه زنی ها از روی اینکه کدام شخص در مدیریت این اداره کل قرار خواهد گرفت به اینکه آیا این گزینه پیشنهادی، به اداره ارشاد اصفهان به عنوان یک مدیر روی خواهد آورد یا خیر تبدیل وضعیت داده است.

روزهای گذشته خبر رسید که حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، به عنوان گزینه پیشنهادی مدیرکل ارشاد اصفهان برگزیده شده است.

وی خود در مصاحبه با رسانه ها این موضوع را تایید کرد و اعلام نتیجه نهایی نظر خود را به روزهای آتی موکول کرد.

حال امروز بعد از گذشت دو روز از این موضوع و رسانه ای شدن پیشنهاد به حجت الاسلام ارزانی، وی در مصاحبه خود با یکی از خبرگزاری ها تلویحا از پذیرش این پیشنهاد سخن گفته است و برنامه هایی را نیز به صورت کلی برای مدیریت این اداره پر از چالش و فرصت تدوین کرده است.

وی در این مورد اظهار داشت: در این خصوص ملاحظاتی وجود داشته است که من تا کنون به جمع بندی لازم در خصوص آن نرسیده ام اما در این خصوص مثبت فکر می کنم و تلاش می کنم مباحثی که مطرح است چون دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در استان اصفهان در تلاش هستم تا فضا را تلطیف کرده و در نهایت نگاه من با اهتمام بیشتر مثبت است.

وی در مورد چینش نیروهای انسانی در اداره ارشاد اصفهان و تعامل با گروه های مختلف سیاسی در استان نیز گفته است: کل دستگاههای نظام مربوط به شخص و یا گروه خاصی نیست و مشی دولت نیز اعتدال است و مشی من هم اعتدال است که این موضوع در دفتر فعلی من نیز قابل مشاهده است.

ارزانی اظهار داشت: در دفتر فعلی من از جناح های مختلف حضور دارند نگاه من این است شخص باید سه ویژگی داشته باشد تا بتواند در یک مجموعه فعالیت کند؛ اول اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و شخص ولی فقیه داشته باشد گزینه دیگر اینکه خود نظام را قبول داشته باشد و گزینه سوم بحث تخصص شخصی است که باید این سه با یکدیگر باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار