مدیر بخش درمان سازمان تامین اجتماعی استان:
نشست خبری مدیران تامین اجتماعی استان قبل از ظهر امروز با حضور مدیران شعب استان در محل اداره کل تامین اجتماعی استان برگزار گردید
کد خبر: ۲۵۸۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 10 July 2016
مدیر  بخش درمان سازمان تامین اجتماعی استان با گرامی داشت هفته تامین اجتماعی اظهار داشت:سازمان تامین اجتماعی در دو بخش بیمه و درمان مشغول به خدمات رسانی است .

در بخش درمان تلاش کردیم در اکثر شهرستان های استان درمانگاه های تامین اجتماعی به صورت  دو شیفت صبح و بعد از ظهر مشغول به کار باشند تا اینکه در امر خدمت رسانی باعث بجلب رضایت عموم مردم شویم.

نیکنامی گفت:بخش درمانی تامین اجتماعی استان مشتمل بر ۲ هزار نفر پرسنل است که از این مقدار ۱۸۴۰ مربوط به بخش درمان مستقیم است.

در استان 2 میلیون و 280 هزار نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که این مقدار بیش از ۵۴ درصد جمعیت استان را شامل می شود.

وی در پاسخ یکی از خبرنگاران مبنی بر علت ‘کم برخورداری  استان از لحاظ تعداد تخت به نفر ’ گفت:در زمان افتتاح بیمارستان عالی نسب تعداد تخت به نسبت تعداد افراد  در شهر تبریز بالاتر از میانگین این معیار در کشور بود ولی متاسفانه برخی علل باعث تنزل بخش از درمان چهارده سال پیش  شده است که امروز از میانگین کشوری عقب هستیم.

وی در مورد وضیعت نسبت تعداد تخت به هر نفر در تامین اجتماعی  اذعان داشت:در استان آذربایجان شرقی برای 5 هزار و 40 نفر یک تخت وجود دارد این در حالی است که میانگین کشوری این رقم  یک تخت برای 3 هزار 800نفر است و بر این منوال است که استان ما در این معیار از استان های کم برخودار است البته شایان ذکر است که استاندار جهانی این معیار هر تخت برای یک هزار نفر است.
وی افزود:در سال پیش 36 هزار و 523 نفر  و 2 هزار نفر به ترتیب در بیمارستانهای تامین اجتماعی بستری و عمل جراحی قرار گرفتند که این ارقام نسبت به سال قبل 17 درصد افزایش خدمات داشته ایم.
وی افزود:مبلغ یک میلیارد و  500هزار میلیون تومان برای بروز رسانی سیستم ها و دستگاهای رادیولوژی بیمارستان ها هزینه شده است و همچنین نزدیک به 500 میلیون برای بهینه سازی و ترمیم ساختمان برخی  بیمارستان های تامبن اجتماعی استان هزینه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :