کد خبر: ۲۵۸۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ 11 July 2016


فرماندار نظرآباد از اجرای طرحی با هدف جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الله صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که همواره از سوی مردم در دیدارهای مردمی با مسؤولان مطرح شده، مربوط به ضرورت جمع‌آوری و برخورد و ساماندهی با متدکیان بود.

وی افزود: مردم گلایه‌هایی داشتند که این گلایه‌ها به حق بوده و ضروری است که دستگاه‌های اجرایی مرتبط اقدامات جدی در این زمینه انجام دهند که خوشبختانه کارهای خوبی را نیز در این شهرستان شاهد بودیم.

فرماندار شهرستان نظرآباد تصریح کرد: برخی از متکدیان از اتباع بیگانه هستند و تعداد دیگری نیز مستحق و نیازمند نبوده و با فریب احساسات مردم، اقدام به تکدی‌گری می‌کنند.

صادقی گفت: این در حالی است که نهادهای حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد با شناسایی افراد مستحق و نیازمند حقیقی، آنها را تحت حمایت خود قرار می‌دهند و افراد خیر و نیکوکار شهرستان نظرآباد نیز همراهی خوبی با این نهادها دارند.

وی بیان داشت: به همین دلیل با برگزاری جلساتی در فرمانداری نظرآباد و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرای، نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و شهرداری‌ها، ضرورت ساماندهی متکدیان مورد تاکید قرار گرفت.

فرماندار شهرستان نظرآباد افزود: بر این اساس طرح جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان در سطح خیابان‌ها و معابر عمومی شهرستان نظرآباد با هدف ساماندهی شرایط موجود و رفع دغدغه‌ها و گلایه‌های مردمی اجرا شده است.

صادقی گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون 15 تبعه خارجی که اقدام به تکدی‌گری در شهرستان نظرآباد می‌کردند، جمع‌آوری و برای بازگردادن به کشورهای خود در اختیار دستگاه‌های اجرایی مرتبط قرار گرفتند.

وی افزود: همچنین در مورد متکدیان ایرانی نیز بهزیستی شهرستان نظرآباد موظف شد که برای حمایت از آنها اقدامات لازم را به عمل آورده و این افراد در اختیار بهزیستی قرار گرفتند.

فرماندار نظرآباد اظهار داشت: نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی در کل کشور و به ویژه این شهرستان بر اساس وظائف ذاتی خود در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، کم‌درآمد و محروم اقدام می‌کنند و از شهروندان انتظار داریم که کمک‌های انسان‌دوستانه خود را در اختیار این نهادها قرار دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار