کد خبر: ۲۶۰۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ 15 July 2016
تابناک / فرماندار فومن بابیان اینکه وظیفه سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری تأمین امکانات، نیروی انسانی وتوجه به ارائه خدمات به گردشگران است،گفت:عملکرد این نهاد در شهرستان رضایت بخش نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، میرشمس مومن زاده در نشست با مسئولان قضایی، انتظامی و سپاه شهرستان فومن در خصوص بررسی آخرین وضعیت گردشگری و مشکلات آن که غروب پنج شنبه در شهرک تاریخی ماسوله برگزار شد، اظهار کرد: میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان باید برای این شهرک وقت و امکانات بیشتری در نظر بگیرد.

وی با بیان اینکه سازمان میراث فرهنگی در این حوزه فعالیت خوبی از خود در شهرستان نشان نداده است، افزود: متاسفانه هیچ رضایتی از عملکرد اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان در شهرستان فومن وجود ندارد.

فرماندار فومن با تأکید براینکه هیچ مسئولی تمایل ندارد ابزار کسب درآمد برای فرد و شرکتی شود، تصریح کرد: رویکرد هیچیک از مسئولان شهرستان نیز این گونه نبوده و فقط به دنبال انجام رسالت خود که همان خدمات رسانی به مردم شهرستان و مسافران بوده،هستند.  

وی به معرفی یک شرکت از سوی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری استان برای ارائه خدمات به مسافران در شهرستان فومن اشاره کرد و گفت: نگاه ما به این موضوع تنها خدمات رسانی مناسب به مسافران از سوی این شرکت است.

مومن زاده با بیان اینکه ارائه هر خدمتی دارای یکسری هزینه برای شهرستان است، اظهار کرد: این هزینه ها باید براساس ضوابط و مقررات وصول شود.

وی از مسئولان شهرستان خواست هیچگاه مسائل را شخصی نکرده و فقط به رفع مشکل فکر کنند و تأکید کرد :اگر نیت و هدف ما خدمت رسانی به مردم شهرستان شود مسائل دیگر در حاشیه قرار می گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار