فرماندار ابرکوه گفت: در راستای تحقق شعار امسال تمام زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری درنواحی وشهرک صنعتی این شهرستان فراهم شده است.
کد خبر: ۲۶۰۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶ 16 July 2016
به گزارش تابناک یزد،سید نبی رسولی گفت: نواحی و شهرک های صنعتی با وسعت 250 هکتار و قرار گرفتن در مسیر ارتباطی چند استان، سرمایه گذاری در شهرستان ابرکوه را مقرون به صرفه کرده است.
وی با بیان اینکه آماده هرگونه همکاری با سرمایه گذاران هستیم، افزود: با توجه به بحران آب در این شهرستان و تداوم خشکسالی، از صنایع تبدیلی کشاورزی و صنایع کم آبخواه برای سرمایه گذاری حمایت ویژه می شود.
نماینده عالی دولت درابرکوه تصریح کرد: باتوجه به تولید 190هزارتن محصولات کشاورزی درسال و فعالیت حدود 50 درصد مردم این شهرستان در بخش کشاورزی، از سرمایه گذاری در ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی به منظور جلوگیری از مهاجرت مردم به دیگر شهرها استقبال می شود.
رسولی ادامه داد: مسئولان شهرستان ابرکوه در راستای ایجاد اشتغال، حمایت از سرمایه گذاران و تسهیل در امور مربوط به سرمایه گذاری تلاش می کنند تا با جذب سرمایه گذاری مشکل بیکاری در این شهرستان کاهش یابد.
وی اضافه کرد: در نواحی صنعتی ابرکوه و بهمن و شهرک صنعتی ابرکوه، 40 واحدتولیدی با اشتغال بیش از 430 نفر فعال و 40 واحد مختلف تولیدی نیز در شهرک صنعتی و نواحی صنعتی این شهرستان در دست اجراست.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار