رئیس ورزش و جوانان شهرستان اردبیل گفت: عملیات اجرایی ۸ پروژه ورزشی در شهرستان اردبیل آغاز شده و این طرح‌ها در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۲۶۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲ 16 July 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل،‌ عوض نخست ظهر امروز در حاشیه بازدید از اماکن ورزش در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در حال‌حاضر عملیات اجرایی 8 پروژه ورزشی در شهرستان اردبیل آغاز شده است و پیش‌بینی شده در صورت تامین اعتبارات این طرح‌ها در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد تا تحول عظیمی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی منطقه صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه عملیات احداث سالن دو و میدانی ورزشگاه علی دایی اردبیل که بزرگترین سالن دو میدانی در کشور محسوب می‌شود در زیربنای 3 هزار مترمربع آغاز شده است، افزود: در این راستا فاز نخست پیست اسکی شورابیل نیز به اتمام رسید و در آینده فاز دوم این طرح نیز افتتاح می‌شود.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان اردبیل بیان کرد: تالار وزنه‌برداری شهرک سبلان اردبیل نیز 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به احتمال زیاد در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد و نیز عملیات احداث سالن طبقاتی سلمان‌آباد ویژه ورزش‌های رزمی و کشتی نیز آغاز شده و در مدت زمان مشخص این پروژه نیز همانند سایر طرح‌های ورزشی به بهره‌برداری می‌رسد.

نخست اظهار کرد: عملیات اجرایی سالن ورزشی در روستاهای ایوریق، نوشهر، آراللو و چنارق نیز آغاز شده است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تامین اعتبارات این طرح ها به بهره‌برداری برسد تا شاهد تحول عظیمی در زیرساخت‌های ورزش در منطقه روستایی باشیم.

وی گفت: هم‌اکنون 145 باشگاه خصوصی در شهرستان اردبیل فعالیت دارند و در سال گذشته به دلیل عدم رعایت برخی موازین 29 باشگاه ورزش در اردبیل پلمپ شد و در این راستا نظارت همه‌جانبه‌ای بر فعالیت باشگاه‌های ورزشی توسط اداره ورزش و جوانان در شهرستان وجود دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار