مدیرکل شیلات هرمزگان از حضور غیر قانونی شناورهای غیر مجاز بوشهری که با روش و ادوات صید غیر مجاز اقدام به صید و صیادی در آب‌های هرمزگان می‌کنند خبر داد.
کد خبر: ۲۶۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ 17 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سید پرویز محبی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون هشت فروند شناور متجاوز به صید گاه های استان و ابهای داخلی استان توقیف شده است گفت: دو فروند از شناورها که در مرحله اول توقیف شدند پس از گذراندن روند قضایی متداول آزاد شده و به آبهای بوشهر بازگشته‌اند.
 
وی از شیلات استان‌های مجاور خواست با شناورهای متخلف برخوردی جدی شود افزود: زیرا  این شناورها نه تنها در آبهای غیر مجاز صید کرده‌اند بلکه از روش‌های مخرب صیادی نیز استفاده کرده‌اند.
 
محبی با اشاره به توقیف شناورهای متخلف گفت: سایر شناورهای توقیفی که با همکاری دریابانی استان، یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان، دریابانی منطقه آزاد کیش توقیف شده‌اند نیز در حال سپری کردن مراحل و مجازات قانونی هستند.
 
مدیرکل شیلات هرمزگان خاطر نشان کرد: متاسفانه با وجود پیگیری‌های صورت گرفته و اقدامات انجام شده بازهم شاهد حضور غیر قانونی این شناورها به آبهای استان هستیم و از آخرین شناور متجاوز توقیفی بالغ بر هشت هزار کیلو ماهی و ادوات صید غیر مجاز کشف شده است.
 
محبی در پایان ضمن تشکراز مسولین به ویژه دریابانی استان از آنها خواست تا مانع ورود شناورهای غیر مجاز و همچنین به کار‌گیری روش‌های غیر مجاز شوند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار