کد خبر: ۲۶۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴ 17 July 2016
فرمانده انتظامي استان از دستگيري متهم به زمين خواري و تصرف پنج هزار متر مربع از اراضي ملي به ارزش 50 ميليارد ريال در شهرستان"نوشهر" خبر داد .

 سردار"سيد محمود ميرفيضي"فرمانده انتظامي استان مازندران گفت: در پي کسب خبري مبني بر تصرف اراضي ملي از سوي فردي به نام "حبيب – ح" در يکي از روستاهاي حومه شهرستان نوشهر، موضوع به طور ويژه در دستور کار پليس آگاهي استان و فرماندهي انتظامي شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامي استان مازندران افزود: ماموران آگاهي در بررسي هاي انجام شده دريافت اين متهم در يکي از روستاهاي حومه شهرستان نوشهر اقدام به تصرف بيش از پنج هزار متر مربع از اراضي ملي به ارزش 50 ميليارد ريال کرده است.

سردار ميرفيضي با اشاره به شناسايي و دستگيري اين متهم،تصريح کرد: با همکاري عوامل يگان حفاظت منابع طبيعي شهرستان نوشهر و عوامل انتظامي شهرستان، اراضي تصرفي آزاد و به اراضي ملي برگردانده شد.

وي از عزم جدي پليس براي برخورد با پديده زمين خواري در سطح استان خبر داد و افزود:حفظ بيت المال ، اراضي ملي و منابع طبيعي از دست متجاوزان به اراضي ملي و سودجويان همواره در دستور کار پليس قرار دارد. / پایگاه خبری پلیس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار