با حضور استاندار فارس 58 پروژه آموزشی شامل 490 کلاس درس در سطح این استان به‌صورت نمادین در لامرد افتتاح شد.
کد خبر: ۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲ 03 February 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، صبح امروز با حضور استاندار فارس، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان محلی شهرستان لامرد، به‌صورت هم‌زمان 58 پروژه آموزشی شامل 490 کلاس درس در سطح فارس در آموزشگاه پسرانه 13 آبان شهر لامرد و از طریق ارتباط تصویری با هفت مرکز استان دیگر مورد افتتاح قرار گرفت.
استاندار فارس در این مراسم با تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: نخستین موضوع مدنظر اداره کل نوسازی مدارس فارس اصلاح سیستم گرمایشی مدارس این استان بوده است که دیگر شاهد حوادث تلخ نباشیم.
سید محمد احمدی اظهار کرد: امیدواریم هوشمند‌سازی مدارس فارس نیز به‌زودی به اتمام برسد و مقاوم‌سازی مدارس بر اساس توجیه اقتصادی که وجود دارد در دستور کار قرار گرفته است تا تمام مدارس تخریب نشود.
استاندار فارس با بیان اینکه مردم این استان مشارکت گسترده‌ای در ساخت و تجهیز مدارس داشته‌اند، گفت: فارس در سطح کشور به‌عنوان سومین استان در زمینه ساخت و تجهیز مدارس است و امروز در بیشتر نقاط فارس نیز شاهد احداث مدرسه هستیم.
نماینده عالی دولت در فارس خاطرنشان کرد: در دهه فجر سال جاری پروژه‌های بزرگی در سطح این استان در زمینه‌های مختلف مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی تصریح کرد: مردم فارس برای به ثمر رسیدن ظرفیت‌های بالای اقتصادی با توجه به توانمندی‌های بسیار بالایی که در سطح این استان وجود دارد تلاش کنند. احمدی اضافه کرد: با توجه به برنامه پنج‌ساله پیش رو، امیدواریم بتوانیم طرح‌های بزرگی را به اتمام برسانیم و این موضوع با مشارکت همه‌جانبه مردم به ثمر خواهد نشست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار