نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تمرکز جمعیت در شهر اردبیل ما نیاز به چهار بیمارستان تخصصی داریم.
کد خبر: ۲۶۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷ 19 July 2016

رضا کریمی در تشریح جزئیات دیدار استاندار و نمایندگان استان اردبیل با وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: تقویت و افزایش نظارت بر کارآمدی سیستم‌های تعاونی و آموزش‌های تخصصی برای تعاونی‌ها در بخش‌های مختلف از جمله تعاونی‌های مرزنشینان از جمله مواردی بود که به وزیر کار پیشنهاد دادیم.

وی تصریح کرد: از ربیعی خواستیم تا سازمان بهزیستی در حوزه توانبخشی از نیروهای متخصص استفاده کرده و خدمات ارائه شده به معلولان و جامعه هدف را بهبود ببخشند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به جمعیت استان و همچنین اردبیل و نیاز به چهار بیمارستان تخصصی باید واحدهای درمانی جدید در نقاط چهارگانه اردبیل و همچنین بیمارستان تخصصی در شهرستان نمین برای ارائه خدمات درمانی به مردم احداث شوند که در نتیجه مقرر شد بعد از بررسی‌های کارشناسی اقدام به احداث این واحدها انجام شود.

کریمی با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌های شهر الکترونیک در اردبیل نیاز اساسی و ضروری است، افزود: در جلسه حاضر مسؤولان شورای عالی فضای مجازی حضور داشتند و عنوان شد که تمهیدات لازم برای ایجاد زیرساخت‌ها و معرفی اردبیل به عنوان شهر الکترونیک انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: تاکنون اقدام لازم در مورد سرمایه‌گذاری اقتصادی وزارت کار در استان اردبیل انجام نشده و در این مورد رایزنی کردیم و وزیر کار اعلام کردند تیمی از وزارت برای شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی استان در اردبیل حاضر می‌شوند تا سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی در این استان توسط وزارت مربوط انجام شناسایی و فعالیت‌های مربوط به آن انجام شود.

کریمی اضافه کرد: در این دیدار همچنین سه درصد استخدامی معلولان را پیگیری کردیم و متذکر شدیم که نباید این قانون به فراموشی سپرده شود و محدودیت‌هایی که برای معلولان وجود دارد و همچنین عدم اجرای صحیح قوانین موجب دلسردی معلولان در ارائه خدمات می‌شود.

وی ادامه داد: از وزیر کار خواستیم تا تسهیلات قرض‌الحسنه‌ای که در استان در اختیار افراد مختلف قرار می‌گیرد، افزایش یابد و در این زمینه با توجه به ظرفیت عنبران به تولیدات خانگی، تسهیلات مناسبی برای کاهش بیکاری در این منطقه در اختیار متقاضیان قرار بگیرد تا موجب کاهش آمارهای بیکاری شده و رونق اقتصادی را در منطقه شاهد باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار