کد خبر: ۲۶۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰ 19 July 2016
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: در پی وصول برخی گزارش‌ها درباره بروز تخلف و اخذ شهریه مازدا بر تعرفه مصوب در فرآیند ثبت نام دانش‌آموزان، طرح نظارتی ویژه مدارس در مازندران همزمان با سراسر کشور در حال اجرا است.

مهدی عباسی در گفت‌وگو با مازنداصناف از برخورد با مدارس متخلف در طرح نظارتی ویژه مدارس خبر داد.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن فصل ثبت‌نام و تاکید وزارت آموزش و پرورش به رعایت مقررات اخذ شهریه از دانش‌آموزان از یک طرف و دریافت برخی گزارش‌ها درباره بروز تخلف و اخذ شهریه مازدا بر تعرفه مصوب در فرآیند ثبت‌نام دانش‌‌آموزان، طرح نظارتی ویژه مدارس در مازندران هم‌زمان با سراسر کشور در حال اجرا است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران تصریح کرد: مدارس موظف به رعایت نرخ مصوب ثبت‌نام هستند و باید نرخ‌نامه مصوبه را در منظر والدین دانش‌‌آموزان قرار داده تا والدین از نرخ مصوبه در هنگام ثبت نام مطلع شوند.

عباسی خاطرنشان کرد: طرح نظارتی با حضور دستگاه‌های متولی و تعزیرات حکومتی در مازندران هم‌زمان در سراسر کشور در حال اجرا است و با مدارس متخلف با قوانین تعزیرات حکومتی برخورد می‌شود.

وی متذکر شد: طرح‌های مختلفی از جمله طرح نظارتی ویژه لباس، کیف و کفش، نوشت‌ افزار و سرویس رفت و آمد دانش‌آموزان در دست اجرا قرار دارد که در موعد مقرر اجرایی خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در پایان از والدین دانش‌آموزان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در ثبت‌نام مدارس، مراتب را به سامانه پیامکی 30009651 سازمان تعزیرات حکومتی و یا به شماره 124 اداره صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری و مورد رسیدگی قرار گیرد.بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار