نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دولت و مردم تلاش کنند تا با تقویت اقتصاد کشور مانع سوء استفاده دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی از سوی منافقان و کشورهایی نظیر عربستان شوند.
کد خبر: ۲۶۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹ 22 July 2016
به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز جمعه یزد با ابراز تاسف از تلاش دشمن برای به جان هم انداختن مسلمانان خاطرنشان کرد: آمریکا سعی دارد با تحریک کشورهایی همچون عربستان و گرفتن پول آنها آرامش منطقه را برهم بزند.
ناصری تاکید کرد: البته در ایران همین نماز جمعه ها باعث وحدت و بصیرت در مقابل توطئه های دشمنان شده ولی باید با پیاده کردن اقتصاد مقاومتی و برخورد با حقوق های نجومی بر مبنای منویات رهبری ،مانع فرصت سازی دشمنان شویم.
وی ادامه داد : باید با آنهایی که خیانت کرده و به فکر مردم نبودند برخورد جدی شود و وحدت جامعه را تقویت کرد و این امر مستلزم جدیت، اتحاد و درایت مسئولان و نخبگان جامعه است تا توطئه های دشمنان خنثی شود.
امام جمعه یزد در خطبه اول نماز هم با بیان اینکه مومنان باید خداترس بوده و تقوا پیشه کنند گفت: اگر فردی ظاهر و باطن و حرف و عملش یکی باشد در عبادت هم اخلاص پیدا می کند .
ناصری افزود: در واقع اگر انسان خداوند را ناظر اعمالش نداند کفر ورزیده و اگر بداند که او می بیند و باز هم گناه کند خداوند را کوچک شمرده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار