کد خبر: ۲۶۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴ 24 July 2016
به گزارش تابناک یزد،معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری یزد ساماندهی و برنامه‌ریزی منسجم در خصوص کارگزاری‌های بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر در شهرستان را خواستار شد.

«امیر شاکری» معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری یزد در نشست هماهنگی بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر شهرستان یزد با بیان این‌که نگاه دولت تدبیر و امید به روستائیان و عشایر نگاه ویژه و حمایتی است، اظهار کرد: لازم است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد و ائمه جماعت مساجد و روستاها نسبت به اطلاع‌رسانی در این زمینه گام برداشت.

وی اطلاع‌رسانی جامع و کامل به مردم پیرامون بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر را ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی مناسب و استفاده از ظرفیت‌های موجود، نسبت به این مهم اقدام و آگاهی لازم به روستائیان داده شود.

شاکری با اشاره به این‌که به همگرایی و هم‌افزایی بیشتری در این زمینه نیاز است، افزود: همراهی و مشارکت بخشداران و دهیاران شهرستان یزد برای اطلاع‌رسانی و ترغیب مردم به استفاده از خدمات و مزایای بیمه اجتماعی یکی از راهکارهایی است که فرمانداری یزد آن را دنبال خواهد کرد.

وی با ارائه پیشنهاد تشکیل شورای هماهنگی بیمه‌های دولتی در شهرستان یزد، تصریح کرد: ضرورت دارد بیمه‌های دولتی با تشکیل جلسات مستمر از موازی کاری دوری کرده و نقش مکمل و یاری‌رسان را برای همدیگر ایفا کنند.

براساس این گزارش، در این نشست که با حضور مدیر عامل بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان، رئیس اداره برنامه‌ریزی فرمانداری، بخشدار بخش زارچ و نماینده برخی دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد، نماینده هر یک از دستگاه‌های اجرایی شهرستان نظرات و پیشنهادهای خود را ارائه کردند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار