کد خبر: ۲۶۵۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ 24 July 2016


شهردار کرج گفت: پل حامی مانند پل‌های دیگر باهمان معماری قدیمی ساخته شده که با مکانیزم امروز برابری دارد و سبب کاهش ترافیک سنگین میدان کرج می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی ترکاشوند در افتتاح پروژه "پل حامی" در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: به‌دلیل ترافیک سنگین در روزهای پایانی هفته و نیز تردد زیادی از مسافران که به سمت شمال در حال حرکت بودند این نقطه از شهر دچار معضل وحشتناک ترافیکی می‌شد که با تلاش‌های شورای شهر و شهرداری پروژه پل شهید حامی برای کاهش این ترافیک به بهربرداری رسید.

شهردار کرج با توجه به اینکه پل حامی مکمل پل حافظ است عنوان کرد: با تملکات باقی‌مانده حدود 25 میلیارد تومان برای تکمیل بقیه این طرح باقی‌مانده است.

ترکاشوند گفت: تا اخر امسال پروژه تقاطع پل شهید اجرلو به بهربرداری می‌رسد و تونل مهرویلا که بزرگترین تونل شهری بعد از تونل صدر و نیایش است در دستور کار و بهره برداری قرار دارد.

وی درباره پروژه همت عنوان کرد: این پروژه که در استان البرز با نام شهدای البرز نام‌گذاری شده تجهیز گارگاه شد و پیمانکار آن مشخص شده است. مبلغ این پروژه بیش از 550 میلیارد تومان است که احتمالاً تا اتمام آن حدود 1000 میلیارد تومان هزینه شود که این پروژه 40تا 60 درصد سبب کاهش بار ترافیکی می‌شود. این پروژه سبب کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک نیز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار