کد خبر: ۲۶۵۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹ 24 July 2016
حسین منفردی فرماندار از سوی ربیع فلاح استاندار مازندران به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان فریدونکنار منصوب شد.

حسین منفردی که یکی از نیروهای بدنه وزارت کشور است از سوی ربیع فلاح استاندار مازندران به‌عنوان سرپرست فرمانداری فریدونکنار منصوب شد.

منفردی اهل شهرستان آمل بوده و انتصابش به‌عنوان فرماندار جدید فریدونکنار از برنامه‌های اداره‌کل سیاسی استانداری مازندران بوده که مورد حمایت استاندار مازندران قرار گرفته است.

به گزارش فارس، فریدونکنار در دولت نهم از بخش به شهرستان ارتقا یافت و سکان فرمانداری این شهرستان ساحلی برای نخستین‌بار به‌دست امید نیک‌نژاد داده شد.

بعد از نیک‌نژاد جوان نیرویی باسابقه باز هم از دولت احمدی‌نژاد روی کار آمد و علی قاسمی توانست تا حتی چند ماه پس از شروع دولت یازدهم نیز بر صندلی فرمانداری تکیه زند.

پس از آن محمد حسین‌زاده‌ به فریدونکنار آمد اما خیلی زود زمینه برای عزلش مهیا شد و بعد از او مهرداد ابراهیمی مسؤولیت فرمانداری این شهرستان را به‌عهده گرفت.

ابراهیمی پس از 11 ماه حضور خود به سمت مدیرکلی سیاسی استانداری مازندران ارتقا یافت و بار فرمانداری فریدونکنار این‌بار به‎دوش علی ادیبی نهاده شد اما طولی نکشید که ادیبی به‌دلیل بیماری‌اش خانه‌نشین شد و از 10 فروردین ماه امسال تا امروز محمدمهدی نصیری‌کناری به‎عنوان معاون فرماندار متصدی امور فرمانداری فریدونکنار بود تا اینکه امروز حسین منفردی رسماً به‌عنوان چهارمین فرماندار دولت تدبیر و امید در فریدونکنار معرفی شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار