فرماندارشهرستان آوج با اشاره به اینکه در آینده نزدیک مجمع خیران مدرسه‌ساز در آوج تشکیل می‌شود، گفت: در تعالی و شکوفایی مستمر نهاد آموزش‌وپرورش باید همه دستگاه‌ها، مردم، نخبگان و خیران کمک کنند.
کد خبر: ۲۶۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷ 27 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین، علی‌اکبر سلیمانی در جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان اظهار کرد: آموزش‌وپرورش یک‌نهاد فرهنگی تأثیرگذار در کشور است و باید در جهت تبیین و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر وامید در امورات آموزشی و فرهنگی جلوتر از سایر دستگاه‌ها حرکت کند.

وی افزود: آموزش و پرورش در تحرک، پویایی و نشاط جامعه، فرهنگیان نقش بسزایی دارند و در این مسیر باید اولیاء دانش‌آموزان، بخش خصوصی، خیران و دستگاه‌های اداری را با خود همراه وهم گام کنند.

سلیمانی نقش تربیتی آموزش‌وپرورش را برجسته‌تر و مهم‌تر از وظایف دیگر برشمرد و تصریح کرد: اگر دانش‌آموزان جامعه در سنین کودکی و پایه توسط معلمان و فرهنگیان به درستی مورد تعلیم و تربیت قرار گیرند آینده کشور تضمین و جامعه به سمت تعالی فرهنگی رهنمون خواهد شد.

فرماندار آوج خاطرنشان کرد: مشکلات و کمبودهای بخش آموزشی در کشور را باید با طرح‌ها و ایده‌های نو و پخته افراد فرهیخته و افکار و اندیشه جوانان مستعد جبران کرد و برای رشد و پیشرفت روزافزون مجموعه آموزشی کشور از ظرفیت عظیم خیران کمک گرفت.

وی اضافه کرد: به منظور مرتفع کردن مشکلات آموزشی شهرستان آوج خیران شهرستان مجدانه دست به کار شده و با احصاء نیازهای ضروری درصدد رفع آن‌ها برآمده‌اند و در چند روز آینده نیز به همت آموزش‌وپرورش شهرستان مجمع خیران مدرسه‌ساز تشکیل و به‌صورت سازمان‌دهی شده شروع به کار خواهند کرد.

سلیمانی تأکید کرد: بالندگی و رشد و تکامل مجموعه آموزش‌وپرورش شهرستان عزم عمومی مردم، همکاری دستگاه‌های اجرایی دیگر شهرستان و همراهی خرد جمعی را نیاز دارد که به جد باید در این زمینه اقدام مؤثر صورت گیرد.

فرماندار آوج با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نیز افزود: در سال‌جاری باید همه دستگاه‌ها خصوصاً  آموزش‌وپرورش در راستای سیاست‌های دولت تدبیر وامید و تحقق اقتصاد مقاومتی با استفاده از ظرفیت فکری نخبگان و ایده پردازان جوان و در جهت رفع موانع تولید، ایجاد اشتغال و تعالی و شکوفایی اقتصادی کشور کمک کنند.

سلیمانی تقویت زیرساخت‌ها و تأمین امکانات موردنیاز دانش‌آموزان و فرهنگیان قبل از بازگشایی مدارس را از اولویت‌های این شهرستان برشمرد و ادامه داد: به همت اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس بسیاری از کمبودهای سال‌های گذشته برطرف گردیده و انتظار داریم تا شروع سال تحصیلی جدید نیز تداوم در خدمت‌رسانی از طرف مسئولان ذی‌ربط خصوصاً اداره کل نوسازی مدارس انجام گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار