استاندار قزوین گفت: با آموزش دادن کشاورزان باغات انگور می‌توان تولید محصولات را از 300 هزار تن به 900 هزار تن افزایش داد.
کد خبر: ۲۶۸۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 28 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فریدون همتی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بویین‌زهرا که در سالن جلسات بخشداری شهر ارداق برگزار شد، گفت: باید رابطه مردم و مسؤولان تقویت شود تا بتوانیم مشکلات موجود در جامعه را با شیوه‌های بهتری برطرف کنیم.

وی افزود: اگر این ارتباط توأم با تکریم و احترام باشد محبت بین مردم و مسؤولان ارتقا یافته و بیشتر مشکلات موجود ضمن برطرف شدن، رضایت آحاد جامعه نیز از ارائه خدمات دولت تدبیر و امید افزایش می‌یابد.

استاندار قزوین با بیان اینکه به‌کارگیری از ظرفیت‌های مردمی در رشد و توسعه شهری نقش بسزایی دارد، بیان کرد: برای تحقق این مهم باید قشرهای مختلف مردم را آگاه کنیم تا آن‌ها بدانند با انجام چه کارهایی می‌توانند نقش ایفا کنند.

همتی با اشاره به دشت آبی بیان کرد: اکنون در این دشت شرایط خشکسالی به دلیل نوع مصرف بی‌رویه حاکم بوده و بخش عظیمی از آب و خاک دشت را در معرض تهدید قرار داده است.

وی یادآور شد: مشکلاتی که در شهرستان بویین‌زهرا اعم از کشاورزی، صنعتی و کشاورزی بیان می‌شود بیش از 3 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز بوده تا آن‌ها را برطرف کنیم که این مبلغ از اعتبارات دولتی استان قزوین خارج است.

استاندار قزوین ادامه داد: برای اینکه بهتر بتوانیم مشکلات مردم را برطرف کنیم باید از ظرفیت‌های آن‌ها بهره‌برداری کرده تا رشد اقتصادی افزایش یابد.

همتی با بیان اینکه دولت در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی تلاش می‌کند، عنوان کرد: بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی می‌تواند در اجرایی شدن این اقتصاد نقش‌آفرین باشد به همین دلیل باید در این مسیر گام‌های بسزایی برداریم.

وی با بیان اینکه در شهرستان بویین‌زهرا باغات انگور بسیار است، تشریح کرد: با آموزش مردم این شهرستان که چگونه محصولات خود را داربست و از آبیاری مدرن استفاده کنند از جمله راهکارها در عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است.

استاندار قزوین ادامه داد: با تحقق این مهم می‌توان تولید محصولات را از 300 هزار تن به 900 هزار تن افزایش داد و همین موجب افزایش کسب درآمد مردم و رضایتمندی آن‌ها از دولت می‌شود.

همتی خاطرنشان کرد: با استفاده از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی می‌توانیم مشکلات و تهدیدات آب را برطرف کرده و زمینه درآمد و اشتغال را افزایش دهیم که توجه به این موضوع باید در دستور کار باشد.

وی اضافه کرد: اگر به خوبی در کنار هم قرار بگیریم، می‌توانیم گام‌های مهمی را در استان قزوین برداریم که نتایج آن بهبود وضع مالی آحاد جامعه و رفع مشکلات می‌شود.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه همه عزم و اراده مردم و مسؤولان تولید و کار باشد، بیان کرد: انقلاب اسلامی با افزایش تولیدات ملی و رونق اقتصادی می‌تواند بدون کوچک‌ترین وابستگی به خارج کشور خود را اداره و مدیریت کند.

همتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی حکومت دینی است، تصریح کرد: دشمنان اصرار دارند که نمی‌توان کشور را بر اساس اعتقادات دینی مدیریت کرد به همین دلیل مسؤولان باید هوشیار باشند و وظایف خود را به درستی انجام دهند تا آن‌ها بدانند که می‌شود.

وی یادآور شد: با دعوا کردن، تهمت، تخریب و تضعیف کردن یکدیگر نمی‌توان مشکلات موجود در کشور را برطرف کرد و هر کسی که در تقویت نظام سخنی بگوید مبارک بوده و در غیر این صورت در تضعیف آن گام برداشته است.

استاندار قزوین با بیان اینکه اگر دشت‌آبی‌ها در کنار هم قرار بگیرند، می‌توانند کشور را نجات دهند، خاطرنشان کرد: مردم و مسؤولان با وحدت رویه در مسیر محقق شدن اهداف و آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبری حرکت کنند تا موجب سربلندی نظام انقلاب اسلامی شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار