مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم مطرح کرد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: 80 درصد آب مصرفی استان صرف بخش کشاورزی با سهم 2.5 درصدی اشتغال می‌شود، در حالی که صنعت با پنج درصد آب مصرفی دارای سهم اشتغالزایی 35 درصدی است.
کد خبر: ۲۶۹۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ 31 July 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیر طیبی‌نژاد در دیدار با مسؤولان بسیج مهندسین کارگری استان اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و همچنین اهتمام دولت به تحقق واقعی این هدف، دست تمام کسانی که بخواهند با اخلاص در مسیر خدمت‌رسانی به فعالان صنعت و تولید به دولت کمک کنند را به گرمی می‌فشاریم.

وی با اشاره ظرفیت‌های بالای شهرک‌های صنعتی استان گفت: امروز میلیاردها تومان ثروت و دارایی بخش خصوصی و ملت ایران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قم به پیچ و مهره و ساختمان تبدیل شده است و این سرمایه به هیچ کاری نمی‌آید مگر تولید و اشتغال.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم بیان کرد: بهره‌وری از خیل سرمایه‌های موجود در شهرک‌های صنعتی نیازمند مساعدت و همکاری همه دستگاه‌های خدمت‌رسان و دلسوزان انقلاب از جمله بسیج است که می‌توانند با ظرفیت‌سازی‌های خود دولت را در اهداف مقدس خود یاری کنند.

وی فرهنگ سازی و جلب توجه مسؤولان به رفع نیازهای فعالان جبهه تولید و اشتغال را یکی از نیازهای امروز صنعت ارزیابی کرد و افزود: در قم بالای 80 درصد آب مصرفی استان صرف بخش کشاورزی با سهم 2.5 درصدی اشتغال می‌شود، در حالی که صنعت با پنج درصد آب مصرفی دارای سهم اشتغالزایی 35 درصدی است.

طیبی‌نژاد تاکید کرد: توجه و تخصیص آب مورد نیاز واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی قطعا سهم اشتغال استان و ایجاد فرصت‌های جدید را افزایش خواهد داد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار