معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان گفت: افرادی که علیه شورای نگهبان هجمه می‌آورند به‌دنبال حذف این نهاد مقدس هستند و جالب اینکه داعیه دلسوزی نظام هم دارند.
کد خبر: ۲۷۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 03 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سیامک ره‌پیک در حاشیه سفر به هرمزگان با بیان اینکه در ایام انتخابات هجمه‌های فراوانی علیه شورای نگهبان شد، اظهار داشت: هجمه با انتقاد متفاوت است، چه‌بسا برخی از انتقادات هم صحیح باشد اما هجمه خیر، افرادی که علیه شورای نگهبان هجمه می‌آورند به‌دنبال حذف این نهاد مقدس هستند و جالب اینکه داعیه دلسوزی نظام هم دارند.
 
وی افزود: عمدتا هجمه‌ها ریشه خارجی دارند، هجمه‌های سنگین به این نهاد از سوی منتقد دلسوز صورت نمی‌گیرد بلکه از سوی کسانی است که می‌خواهند شورای نگهبان نباشد و مخالف نظارت استسفاوی هستند.
 
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان گفت: کشور ما در شرایط خاصی قرار دارد، اطراف کشور و همسایگان ما جو ملتهبی دارند اما با این شرایط ویژه در سلامت کامل انتخابات را برگزار می‌کنیم.
 
ره‌پیک با اشاره به برگزاری انتخابات گذشته در هرمزگان ادامه داد: ناظران انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان هرمزگان وظائف خود را به‌خوبی در راستای برگزاری انتخابات گذشته انجام دادند چراکه وظیفه ناظر است که با تعهد و تخصص خود و با نظارت صحیح، کار انتخابات را به سرانجام برساند.
 
وی اضافه کرد: انتخابات ریاست جمهوری چه‌بسا از مجلس هم اهمیت بیشتری دارد و ناظران استان‌ها با دقت بیشتری باید کار را دنبال کنند تا خدایی ناکرده خدشه‌ای به موضوع وارد نشود.
 
عضو حقوقدان شورای نگهبان خاطرنشان ساخت: با تلاش‌های صورت‌گرفته احتمال می‌رود انتخابات آینده به‌ صورت الکترونیک برگزار شود.
 
ره‌پیک عنوان کرد: آرای مردم برای شورای نگهبان از اهمیت بالایی برخوردار است و هرگونه تمهیدی که لازم است اندیشیده خواهد شد تا از رای مردم صیانت شود چراکه به فرموده حضرت امام(ره)؛ حتی یک رای هم برای کشور سرنوشت‌ساز است.
 
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان در پایان یادآور شد: یکی از مشکلات انتخابات، قانون انتخابات است که برنامه‌هایی برای اصلاح آن در دست اقدام داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار