نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: فیش های حقوقی غیر متعارف که تنها یک درصد مدیران متخلف را شامل می شود نباید بهانه تخریب مدیران دلسوز و خدمتگزار کشور شود.
کد خبر: ۲۷۱۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ 03 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، داود محمدی و حمیده زرآبادی نمایندگان قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بهمراه رضا عسگری فرماندار شهرستان البرز، بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرمحمدیه از پروژه های عمرانی، فرهنگی، ورزشی شهرمحمدیه بازدید کردند و در جریان فعالیتهای انجام شده در این شهر قرار گرفتند.

داود محمدی در جمع نمازگزاران مسجد جامع این شهر گفت: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی و همدلی و اتحاد خوب شهردار واعضای شورای اسلامی شهر و بهره گیری از رهنمودهای دلسوزانه حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه شهر محمدیه اقدامات بسیار خوبی در این شهر در زمینه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی، ورزشی، مذهبی و رفاهی، ایجاد فضاهای سبز، ساخت بوستان و مبلمان شهری انجام شده که جای تقدیر دارد.

نیازهای درمانی شهر محمدیه تامین می شود

وی بیان کرد: با پیگیریهای انجام شده از سالهای گذشته تاکنون بسیاری از خواسته ها و نیازهای مردم پاسخ داده شده بویژه در بخش بهداشت و درمان با اقدام برای ساخت و راه اندازی مرکز کلنیک تخصصی شهرمحمدیه قبل از ساخت بیمارستان زمینه ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به ساکنین منطقه فراهم شده است.

وی اضافه کرد: این مرکز به زودی به بهره برداری خواهد رسید و مردم از تسهیلات بهداشتی نیز بهره مند خواهند شد.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی به وضعیت ورزش در شهرمحمدیه هم اشاره کرد وافزود: درخصوص امکانات و فضاهای ورزشی وارتقا اداره ورزش و جوانان در این شهر کارهای خوبی صورت گرفته و باید پیگیری شود تا به نتیجه برسد.

وی اضافه کرد: استقرار ادارات خدمات رسان از دیگراقدامات و پیگیری هایی است که صورت گرفته و اداره ثبت احوال در روزهای اخیر در شهر مستقر شده و دادگستری این شهر که به صورت بخش بود با همکاری مدیرکل دادگستری استان به شهرستان ارتقاء یافت که برای اولین بار در کشور صورت گرفته است.

محمدی اظهارداشت: دادگستری به صورت شهرستانی دیده شده و قرار است دادستانی و شورای تامین هم در آن مستقر شود که اینکار با همکاری مسئولان کشوری و استانی در محمدیه عملیاتی شده است.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به مشکلات قتصادی و تنگناهای مالی دولت تدبیر و امید بیش از ۱۳ میلیارد تومان در ناحیه شهری مهرگان برای تامین آب و حل مشکل افت فشار آب هزینه شده تا مشکل ساکنان حل شود.

محمدی بیان کرد: روکش آسفالت راههای شهری و روستایی از دیگر اقدامات انجام شده در این شهر است و برای کمک به توسعه و عمران شهری ۲۰ هزارتن قیر از وزارت نفت دریافت و در منطقه توزیع شد تا ۴۰۰ کیلومتر از جاده های روستایی و شهری استان آسفالت شود که شهر محمدیه هم از این تسهیلات بهره مند شده است.

ساخت دو بوستان بزرگ در مهرگان جای تقدیر دارد

وی بیان کرد: در شهر محمدیه پروژه های خوب و مهمی دردست اجراست که احداث پارک ۱۰ هتکاری محمدیه و ۲۲ هکتاری ناحیه شهری مهرگان از این طرحهاست که که در استان و کشور بی نظیر است.

محمدی اضافه کرد: این دو بوستان بزرگ و مهم با تلاش خوب شهرداری و شورای شهر در آینده به بهربرداری خواهد رسید که فضاهای خوبی از جمله امکانات ورزشی، پیست دوچرخه سواری، اسکیت، فضاهای خدماتی و رفاهی، بازی گاه، فضای فرهنگی وکتابخانه درآن پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد:  در محمدیه درخصوص جذب سرمایه گذار بخش خصوصی اقدامات خوبی شده و شاهد حضور سرمایه گذاری در بخش تجاری و خدماتی هستیم که در یک مورد بیش از ۳۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

محمدی اظهارداشت: در یک طرح دیگر شاهد ۷۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری از سوی بخش خصوصی هستیم که در مجموع بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات و نیازهای اساسی شهر محمدیه گفت: متاسفانه با همه پیگیری های انجام شده چند مشکل اساسی در بخش محمدیه حل نشده که امیدواریم این مشکلات از جمله بیکاری جوانان حل شود که دراین مورد هم مکاتباتی صورت گرفته و در دیدار با وزیر صنعت مقرر شد بیش از ۷۵۰۰ شرکت نیمه فعال کشور که حدود ۵۰۰ واحد نیز دراستان قزوین است از حمایت مالی دولت برخوردار شوند که با عملی شدن آن بخشی از مشکلات اشتغال رفع می شود.

وی در خصوص مشکلات بازنشستگان هم اظهارداشت: در مذاکره با دکتر نوربخش قرار بود حقوق بازنشستگان تا چهل درصد افزایش یابد که این امر متاسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی و مالی کشور محقق نشد که امیدواریم با پیگیرهای مجدد و گشایش های ملی کشور مسئولان نگاه ویژه ای به این قشر داشته باشند و مشکل معشیتی این عزیران هم مرتفع شود.

فیش های حقوقی بهانه تخریب مدیران نشود

وی در خصوص فیش های حقوقی چند ده میلیون تومانی هم گفت: بی انصافی است اگر این اتفاق را که برخی مدیران مرتکب شده اند را به حساب همه مدیران صادق و دلسوزان نظام بگذاریم چرا که در بررسی های انجام شده از ۶۰ هزار مدیر کشور حدود یک درصد از مدیران حقوق های بالا و غیر متعارف دریافت می کردند که همگی شناسایی شده و با آنها هم برخورد قانونی صورت گرفته است.

محمدی تصریح کرد: نباید با این بهانه خدمات مدیران زحمتکش و دلسوز نطام را زیر سوال ببریم لذا لازم است فرصت دهیم تا قانون در مورد متخلفان حکم کند.

محمدی در خصوص شهرستان شدن محمدیه هم گفت: با توجه به سیاست دولت درحال حاضر هیچگونه تقسیمات کشوری صورت نگرفنه ولی با این اوصاف دولت در پی اجرای طرح جامع تقسیمات کشوری و ارتقاء برخی مناطق است که کارشناسی موضوع ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار