مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: بیش از ۲۳۵ مراسم و مجلس جشن و سرور در بیش از ۱۹۸ امامزاده و بقعه متبرکه در سطح استان قزوین همزمان با دهه کرامت برگزار می شود.
کد خبر: ۲۷۱۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 03 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین، حجت الاسلام مصطفی نوروزی در خصوص جشن های مردمی زیر سایه خورشید اظهار داشت: امسال به لطف خدا به مناسبت دهه کرامت از ۱۶ تا ۲۴ مردادماه سال جاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید برای سومین سال متوالی با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) در استان قزوین برگزار می شود.

وی مطرح کرد: انتقال فرهنگ، سبک زندگی جهادی و سیره رضوی مهم‌ترین دستاورد جشن‌های زیر سایه خورشید طی دهه کرامت است.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین و کردستان در خصوص اعیاد دهه کرامت اظهار داشت : بیش از ۲۳۵ مراسم و مجلس جشن و سرور در بیش از ۱۹۸ امامزاده و بقعه متبرکه در سطح استان قزوین همزمان با دهه کرامت برگزار می شود.

حجت الاسلام نوروزی تصریح کرد: ویژه برنامه شاخص ما در شب میلاد امام رضا (ع) در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) با سخنرانی آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران، شعرخوانی صابر خراسانی و حضور کاروان خادمان آستان مقدس امام رضا(ع) در ۲۳ مردادماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار