رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم:
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم رسیدن به تحول در حوزه علوم انسانی را نیازمند مشارکت دانشجویان دانست و گفت: برگزاری طرح گفتمان نخبگان علوم انسانی در سال‌های آینده استمرار دارد.
کد خبر: ۲۷۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲ 05 August 2016
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی عصر امروز در مراسم افتتاحیه طرح گفتمان نخبگان علوم انسانی که در سالن جلسات دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم برگزار شد، با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این اردوی فرهنگی و آموزشی از گروه برگزیدگان رشته‌های علوم انسانی انتخاب شده‌اند، اظهار کرد: این اردو آغاز همکاری برترین‌های رشته علوم انسانی با دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در عرصه‌های مختلف است تا در کنار این تعامل علمی بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی با تأکید بر اینکه اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به برگزاری طرح گفتمان نخبگان علوم انسانی اهتمام جدی دارند، اضافه کرد: برخی از اعضای نخستین دوره طرح گفتمان نخبگان علوم انسانی اکنون در برگزاری دومین دوره این طرح مشارکت مطلوبی دارند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در اردوی فرهنگی و آموزشی گفتمان نخبگان علوم انسانی به مدت 15 روز در دهکده وسف حضور یافته و از آموزه‌های اساتید برجسته کشوری در حوزه علوم انسانی اسلامی استفاده می‌کنند.

وی رسیدن به تحول در حوزه علوم انسانی را نیازمند مشارکت دانشجویان دانست و تصریح کرد: برگزاری این دوره‌ها در سال‌های آینده استمرار دارد به همین علت برنامه اجرایی بلند مدتی در دستور کار دست‌اندرکاران این طرح قرار گرفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار