آخرین روز از نمایشگاه مطبوعات استان اردبیل یک روز پرترافیک و شلوغی بود که اکثر مسؤولان بازدیدکننده آن بودند.
کد خبر: ۲۷۳۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 07 August 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، دومین روز از نمایشگاه مطبوعات استان اردبیل که در حقیقت ساعات پایانی آن نیز سپری می‌شد روز پرترافیک و شلوغی بود که از استاندار اردبیل گرفته تا فرماندار تا مدیران و مسؤولان، عموم مردم و گردشگران در این نمایشگاه حاضر شده و از بخش‌های مختلف آن و غرفه‌های برپا شده بازدید کردند.

به گفته مدیرعامل خانه مطبوعات استان اردبیل در روز اول به دلیل مشغله کاری مسؤولان امکان حضور آنها در نمایشگاه فراهم نبود هر چند که بعد از ظهر دیروز ساعات پرترافیکی را در این راستا شاهد بودیم که این وضعیت تا ظهر امروز به اوج خود رسید که شاهد حضور و استقبال همگانی از نمایشگاه مطبوعات بودیم.

هادی صباغی با قدردانی از حضور همه نشریات و خبرگزاری‌هایی که در این دو روز در این نمایشگاه حاضر شده بودند، گفت: تجربه بسیار خوبی بود که امیدواریم در سال‌های آینده با رونق بیشتر برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی تکرار شود.

وی افزود: امسال به رغم محدود بودن غرفه‌ها کیفیت برگزاری نمایشگاه مناسب بود به طوری که امروز حضور مسؤولان ارشد استان و آحاد مردم به غنا و جایگاه مطبوعات افزود.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، با پایان نمایشگاه و جشنواره مطبوعات استان اردبیل قرار است عصر امروز جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان با هدف تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در اردبیل برگزار شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار