گام طلایی پوشان برای قهرمانی
تابناک: روز گذشته تنها مسابقه لیگ برتر فوتبال که با تساوی به پایان نرسید، مصاف سپاهان با پیکان تهران بود که در آن طلایی پوشان اصفهان در ورزشگاه خانگی خود توانستند با نتیجه 3 بر 0 بز سد حریف خود بگذرند.
کد خبر: ۲۷۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹ 25 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان، روز گذشته تنها مسابقه لیگ برتر فوتبال که با تساوی به پایان نرسید، مصاف سپاهان با پیکان تهران بود که در آن طلایی پوشان اصفهان در ورزشگاه خانگی خود توانستند با نتیجه 3 بر 0 بز سد حریف خود بگذرند.

شرح گل‌ها:

۱-۰سپاهان دقیقه۳۰-پاس محرم در پشت مدافعان به شریفی رسید واین بازیکن هم در حالی که ننزیچ به استقبالش آمده بود با پاسی دقیق توپ را به مقابل دروازه فرستاد تا پریرا دروازه خالی از دروازه‌بان راه‌آهن را باز کند.
۲-۰سپاهان دقیقه۶۰-پاس عرضی و دقیق خلعتبری از جناح چپ به داخل محوطه جریمه را مهدی شریفی با یک ضربه دقیق از پشت محوطه جریمه تبدیل به گل دوم تیمش کرد.
۳-۰سپاهان دقیقه۷۲- فوضیل موسایف از جناح چپ یک پاس دقیق را به مقابل دروازه فرستاد و پریرا زودتر از دروازه بان حریف با یک بغل پا گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

حواشی:

http://fooladsepahansport.com/sites/default/files/styles/900x500/public/images/news/t1.jpg?itok=hnuqipol

* یکی از حواشی این دیدار، حضور فرهاد کاظمی سرمربی سالیان گذشته سپاهان در تیم راه آهن بود، در ابتدای مسابقه با حضور خلیلیان از کاظمی تجلیل شد.

http://fooladsepahansport.com/sites/default/files/styles/500x278/public/images/news/f.jpg?itok=5ZESOKCa

* کاپیتان لاغر سپاهان که به گفته خیلی از افراد مثل فرکی حضورش در زمین نیز مثمر ثمر است، در این مسابقه از ابتدای بازی در ترکیب قرار گرفت و از همین رو در رغم خوردن این نتیجه نیز تأثیر مستقیم داشت.

* علیرضا رحیمی، مدیرعامل سابق تیم سپاهان که به خاطر مسائلی برای این بازی به اصفهان نیامده بود، با وجود عدم حضور برای این مسابقه اما پس از شکست 3 بر 0 شاگردان کاظمی در اصفهان، شعارهایی علیه وی مطرح می شد، از جمله این شعار ها می توان به " رحیمی، دسته یک پیوندتان مبارک"، " رحیمی به دسته یک خوش آمدی" و ...

صحبت های مربیان:

فرکی، سرمربی سپاهان

بچه های ما امروز خیلی خوب ظاهر شدند. ما سه بر صفر برنده شدیم اما شاید موقعیت‌های گل ما می‌توانست گل‌های ما را دو رقمی کند اینکه سه امتیاز کسب کردیم و سه گل زدیم می تواند در ادامه به ماکمک زیادی کند ضمن اینکه ما در برابر تیمیقرار گرفتیمکه در جدول شرایط نامناسبی داشت.

کاظمی،سرمربی راه آهن

در این مسابقه باد جلوی بازی ما را گرفت، جا دارد که از داور مسابقه و از کمیته داوران تشکر کنم بابت چیدمانی که داشتند و این داور جوان را برای مسابقه برگزیده‌اند که به خوبی قضاوت کرد. یکی از مشکلات ما در این بازی این بود که تیم ما پاس گل و گلزن نداشت اما سپاهان شرایط بهتری داشت. همچنین هوادارانی بودند که تاثیر فراوانی در کار سپاهان داشتند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار