نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزان حدود 2 یا 3 ماه است که محصولات کشاورزی خود را در استان و شهرستان ها به جهادکشاورزی تحویل داده اند،ولی متاسفانه نسبت به پرداخت پول گندم و جو هیچ اقدامی صورت نگرفته است.
کد خبر: ۲۷۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱ 09 August 2016

به گزارش خبرنگار تابناک در کرمانشاه، احمد صفری ،با بیان اینکه کشاورزان سالی یک بار از مزارع کشاورزی خود برداشت می‌کنند از جمله کشاورزانی که گندم و جو می کارند، اظهار داشت:

نماینده مردم کرمانشاه درمجلس شورای اسلامی،بیان کرد:کشاورزان حدود 2 یا 3 ماه است که محصولات کشاورزی خود را به سازمان جهادکشاورزی دراستان و شهرستان ها تحویل داده اند؛ولی متاسفانه نسبت به پرداخت پول گندم و جو هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

عضوکمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی،ادامه داد:این موضوع نیز همانند آن است که کشاورزان چغندرکار حدود 9 ماه است،پول چغندرتحویلی خود به دولت را دریافت نکرده اند؛پرداخت مطالبات گندم و جو نیز شاید قرار است به همان درد مبتلا شود.

صفری با بیان اینکه از وزیرجهاد کشاورزی انتظار توجه بیشتر نسبت به این موضوع را داریم،متذکر شد:دلیلی که برای عدم پرداخت پول به کشاورزان عنوان می کنند؛نبود بودجه است ولی این سوال پیش آمده که اگر بودجه ندارید،چرا این محصولات را خریده اید.

وی افزود: با این وضع میل مردم به فروش محصولاتشان به دلال ها بیشتر خواهد شد.

نماینده مردم کرمانشاه درمجلس دهم شورای اسلامی،گفت:رفتار دولت نسبت به کشاورزان سبب می شود که در سال های آینده محصولات خود را به دلال ها بفروشند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار