مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد گفت: این مرکز به دنبال مچ گیری از مدیران و مسئولان نیست بلکه در تلاش است تا با دست گیری و کمک به فضای اطلاع رسانی صحیح در مسیر ایجاد نشاط و امیدآفرینی در جامعه گام بردارد.
کد خبر: ۲۷۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲ 10 August 2016
به گزارش تابناک یزد،احمد پهلوانیان در دیدار از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز یزد با تبریک روز خبرنگار، بر تعامل و هم افزایی رسانه های استان تاکید کرد و گفت: رسانه ها نباید نسبت به مسائل نگاه سیاسی داشته باشند و باید اخبار را بی طرفانه و با رویکرد رفع مشکلات جامعه انعکاس دهند.
وی با تاکید بر رعایت اخلاق رسانه ای تاکید کرد: اخلاق رسانه ای فدای خبر نشود و اگر از مسوولی در رسانه ای انتقاد می شود، باید فرصت پاسخگویی نیز متناسب با آن داده شود.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد گفت: برای ایجاد عدالت رسانه ای در استان درتمامی شهرستان های استان حدود 51 خبرنگار با این رسانه ملی همکاری دارند و نسبت به پوشش اخبار اقدام می کنند.
پهلوانیان همچنین از ارتقاء کیفی برنامه های صدا و سیمای یزد خبر داد و گفت: با وجود کاهش اعتبارات تلاش می شود تا سهم برنامه های تولید و مخاطب پسند افزایش یابد.
در این دیدارکاظم شاملو رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز یزد گزارشی از فعالیت ایرنا در استان ارائه کرد و اظهار داشت: خبرگزاری جمهوری اسلامی و صدا وسیما در واقع دو بال اطلاع رسانی نظام جمهوری اسلامی هستند که با تعامل و همکاری بیشتر می توانند فضای مطلوب و توام با امید و نشاط را در جامعه تقویت کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار