رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرگز:
در این مراسم شعرای شهرستانهای بندرگز، گلوگاه، بندرترکمن و کردکوی به قرائت شعرهای خود پرداختند و در ادامه کارگاه شعری که توسط دکتر غفار عسگری به عنوان مدرس حضور داشتند برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳ 11 August 2016
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرگز از برگزاری کارگاه شعر غرب استان در این شهرستان خبرداد و گفت: این کارگاه با همکاری ادارات غرب استان و انجمن شعر وصال بندرگز برگزار شد.

لیلا هزارجریبی، افزود: این کارگاه به مناسبت دهه کرامت و با حضور شعرا و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلوگاه از استان مازندران در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد بندرگز برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مراسم شعرای شهرستانهای بندرگز، گلوگاه، بندرترکمن و کردکوی به قرائت شعرهای خود پرداختند و در ادامه کارگاه شعری که توسط دکتر غفار عسگری به عنوان مدرس حضور داشتند برگزار شد که مورد قبول حاضرین در کارگاه قرار گرفت .

گفتنی است دکتر عسگری در این کارگاه در خصوص تشبیه، استعاره، مشبهه و مشبهه به در استفاده صحیح در شعر اشاره کرد همچنین بعد از برگزاری کارگاه مسابقه مشاعره ایی که توسط اداره فرهنگ و ارشاد بندرگز آماده شده بود شعرا به مشاعره با یکدیگر پرداختند که از بین ١٥ شرکت کننده دو نفر از شعرا خانمها صباغیان از شهرستان گلوگاه و کردی از بندرگز با رای داور مسابقه آقای دکتر احمدی برنده این مشاعره بودند که در پایان از طرف اداره ارشاد بندرگز هدایایی به رسم یادبود به آنها اهداء گردید .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار