مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: همزمان با هفته صنایع کوچک با حضور عضو هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی 3 پروژه مهم صنعتی در بخش زیربنایی و عمرانی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۲۷۷۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶ 14 August 2016


به گزارش فارس از اردبیل، ابراهیم فریدی در مراسم افتتاح این پروژه‌ها و بازدید عضو هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی از شهرک صنعتی شماره یک اردبیل اظهار کرد: این پروژه‌ها در شهرک‌های صنعتی اردبیل، مشگین‌شهر و بیله‌سوار با سرمایه‌گذاری 16.5 میلیارد ریال و با تلاش سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اجرایی شده و آماده بهره‌برداری است.

وی عنوان کرد: ما در سال جاری تلاش می‌کنیم تا در کنار تقویت خوشه‌های صنعتی متعدد واحدهای تولیدی را نیز مورد حمایت جدی قرار دهیم تا صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی بتوانند با توانمندی‌های ویژه به فعالیت خود ادامه دهند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: همزمان با صنایع کوچک با حضور عضو هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی سه پروژه مهم صنعتی در بخش زیربنایی و عمرانی به بهره‌برداری رسید.

فریدی افزود: یکی از درخواست‌ها صاحبان واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی تغییر کاربری این واحدها به انباری و نمایشگاه تهیه، توزیع و پخش مواد غذایی و دارویی است که با توجه به هزینه‌بر بودن این تغییر کاربری‌ها ما از پیرموذن عضو هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی درخواست کردیم تا به درخواست متقاضیان در این زمینه پاسخی مثبت داده و با طرح این موضوع در جلسات هیأت مدیره سعی کنند مجوز لازم برای تغییر این کاربری در واحدهای صنعتی گرفته شود.

وی تصریح کرد: در این زمینه صاحبان واحدهای صنعتی با مشکل دریافت پایان کار و همچنین سند ملکی روبه‌رو هستند که امیدواریم با موافقت کشوری در این زمینه امکان تغییر کاربری واحدهای صنعتی، مجموعه انبار و نمایشگاه عرضه محصولات فراهم آید.

در این بازدید کمال‌الدین پیرموذن عضو هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی قول داد تا در اولین فرصت و در همراهی با صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی در این زمینه نسبت به طرح این موضوع و تصویب آن در جلسات هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام لازم انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار