دکتر جبارزاده در نشست صمیمی با اصحاب رسانه:
اسماعیل جبارزاده در دیدار صمیمی با اصحاب رسانه آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه سیاستی که دولت در طول دوران مدیریت خود دنبال می کند، «اعتدال» و «امید» است، اظهار داشت: در این بین، اعتدال مابین اصولگرا و اصلاح طلب ملاک نیست، بلکه اعتدال به عنوان نقطه مقابل در برابر اسلامی است که خشونت و افراطی گری را تبلیغ سرلوحه کارش قرار داده است.
کد خبر: ۲۷۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸ 16 August 2016
اسماعیل جبارزاده ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت گفت: افتخار میزبانی برای اصحاب رسانه در این روزهای عزیز هستم.

به گزارش تابناک تبریز،استاندار آذربایجان شرقی، با تاکید بر همکاری ارزشمند رسانه‌ها و دولت در آذربایجان شرقی گفت: هیچ اداره دولتی در دولت یازدهم حق شکایت از رسانه‌ای را ندارد و باید در فضای همکاری همدلی، فضای آزاد اطلاع رسانی حاکم باشد.

 اسماعیل جبارزاده  در دیدار صمیمی با اصحاب رسانه آذربایجان شرقی  با تاکید بر اینکه سیاستی که دولت در طول دوران مدیریت خود دنبال می کند، «اعتدال» و «امید» است، اظهار داشت: در این بین، اعتدال مابین اصولگرا و اصلاح طلب ملاک نیست، بلکه اعتدال به عنوان نقطه مقابل در برابر اسلامی است که خشونت و افراطی گری را تبلیغ  سرلوحه کارش قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه، توده مردم منش اعتدال، منطق، تدبیر، اخلاق و عقلانیت را می پسندند و در خرداد ۹۲ این گفتمان را انتخاب کردند، افزود: همه هم و غم ما در استان این است که تصمیمات را به سمت اعتدال برده و از هرگونه تندروی در بخش های مختلف جلوگیری شود که امیدواریم تا پایان دولت، این سیاست را به درستی به اجرا در آوریم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه باید اخلاق‌مداری جزو ویژگی های مدیران دولت یازدهم باشد، گفت: حکومت اسلامی بر پایه اخلاق شکل گرفته و این اخلاق نیز در بین مردم مورد احترام و مقبولیت قرار دارد.

جبارزاده، دروغ را در هر مسئولیتی و از هر کسی، مذموم دانست و ابراز داشت: ما در دولت، نقد و انتقاد سازنده را نه تنها حق مردم، بلکه وظیفه و رسالت مردم دانسته و از آن استقبال می کنیم.

وی، آرامش سیاسی در استان را برای از بین بردن فضای دو قطبی و اختلاف، از اهداف خود برای مدیریت در استان عنوان کرد و گفت: هر کس بخواهد به اختلافات دامن بزند، از جرگه مسئولین استان خارج خواهد شد، چراکه توسعه استان در گرو صمیمیت و وحدت و همدلی است.

استاندار آذربایجان شرقی، با تاکید بر اینکه ادارات استان حق شکایت از یکدیگر و ایجاد اختلاف ندارند، تصریح کرد: در برابر مردم نیز هیچ اختلافی پذیرفتنی نیست و اگر پیشرفتی مشاهده می شود، در سایه صمیمیت و همدلی است.

مقام ارشد آذربایجان شرقی، با اشاره به تدوین عملکرد سه ساله دولت یازدهم در استان، خاطر نشان کرد: باید از شیوه های نوین اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام استفاده کنیم تا امید مردم تقویت شده و باید دشمنان را در مایوس کردن مردم کشور و استان ناامید کنیم.
درپایان استاندار به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار