مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح گازرسانی استان با اعتبار 408 میلیارد ریال در هفته دولت سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۷۹۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 16 August 2016
به گزارش تابناک یزدمنوچهر فلاح گفت: همزمان با هفته دولت، کلنگ آغاز عملیات اجرایی شبکه داخلی شهر بهاباد به عنوان آخرین شهر باقیمانده استان با اعتباری معادل 100 میلیارد ریال به زمین زده خواهد شد که با اجرای این طرح، تمامی شهرهای استان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
وی درباره گازرسانی به روستاهای استان گفت: آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 15 روستا در شهرستان های مهریز، بافق، میبد و ابرکوه با اعتبار 289 میلیارد ریال و بهره برداری از طرح گازرسانی به 5 روستای دیگر در شهرستان های مهریز و میبد با اعتباری معادل 78 میلیارد ریال از دیگر برنامه های شرکت گاز استان یزد در هفته دولت است.
مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با اشاره به اهمیت گازرسانی به صنایع در کاهش آلودگی محیط زیست و رونق اقتصادی یادآور شد: بهره برداری از طرح گازرسانی به ناحیه صنعتی شمس آباد واقع در شهرستان میبد با اعتبار 12 میلیارد ریال و همچنین طرح گازرسانی به 12 واحد صنعتی عمده با اعتباری معادل 27 میلیارد و 400 میلیون ریال از دیگر طرح های قابل افتتاح در هفته دولت است.
فلاح اضافه کرد: با گازرسانی به جایگاه بلوار امام علی (ع) با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال، تعداد جایگاه های گازدار شده در استان به 48 جایگاه خواهد رسید.
از 542 روستای واجد شرایط گازرسانی استان یزد تاکنون به 241 روستا گازرسانی شده و گازرسانی به 116 روستا نیز در دست اجراست و در مجموع 334 هزار و 864 خانوار شهری و 40 هزار و 850 خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار شده اند که 99 درصد جمعیت شهری و 66 درصد جمعیت روستایی استان یک میلیون و 75هزار نفری یزد را شامل می شوند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهابادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
بازم خوبه خودتون قبول دارید اخرین شهریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اب ما با تمام قدرت و به زور رفت اونم بیش از 25سال حالا با افتخار بگید اخرین شهر استان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار