از مهرماه تا پایان امسال با هزینه ای در حدود 500 میلیون تومان معتادان به صورت رایگان درمان می شوند و در صورت نیاز این مبلغ افزایش می یابد.
کد خبر: ۲۸۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۷ 18 August 2016
به گزارش تابناک قم، مصطفی برزگر گنجی، روز چهارشنبه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان قم در سالن جلسات دادگستری قم که با حضور محمد باقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه برگزار شد، افزود: هم چنین به خانواده این افراد ماهانه مبلغ 200 هزار تومان پرداخت می شود تا با مشکلی مواجه نشوند. 

وی با اشاره به فعالیت های انجمن حمایت از زندانیان در قم، فعالیت های این انجمن را در سطح کشور بی نظیر دانست و گفت: طی ماه اخیر با استفاده از ظرفیت این انجمن افراد معتاد کم بضاعت به صورت رایگان به کمپ ها معرفی شدند و به خانواده های آنها نیز ماهانه 200 هزار تومان پرداخت می شود.

وی به مشارکت نیکوکاران در این زمینه اشاره و اعلام کرد: در سال جاری همزمان با ماه مبارک رمضان 460 میلیون تومان بُن کالا در میان خانواده زندانیان و افرادی که در کمپ هستند، توزیع شده است. 

دادستان عمومی و انقلاب قم با تاکید بر اینکه مسئولان اجرایی استان قم همکاری مطلوبی با دستگاه قضایی دارند، گفت: تاکنون به برکت این تعامل ها توانسته ایم به دستاوردهای مطلوبی در استان قم دست یابیم. 

گنجی با تاکید بر مساله پیشگیری، اعتیاد را یکی از مشکل های اصلی برشمرد و خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های استانی در راستای رفع این مشکل گام های مورد نیاز را برداریم. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار