مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: آموزش ۱۰۰۰ نفر از افراد در بخش صنایع کوچک برای راه‌اندازی خوشه فرش در استان کرمانشاه دستورالعمل جدید ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۲۸۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 20 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازتسنیم؛بیژن کردستانی با اشاره به دستورالعمل جدید ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در رابطه با آموزش 1000 نفر در بخش صنایع کوچک برای راه‌اندازی خوشه فرش در استان اظهار داشت: در رابطه با عملیاتی شدن این دستوالعمل ویژه تاکنون 380 نفر از این افراد تحت آموزش قرار گرفته‌اند.
وی با اشاره به پیشرفت قابل توجه 38 درصدی این طرح در چند ماهه اوایل امسال گفت: از ابتدای سال تاکنون طرح خوشه فرش در استان کرمانشاه عملیاتی و عامل خوشه نیز مشخص شده است و جلساتی نیز ویژه این طرح با افراد تأثیرگذار در شرکت‌های تعاونی فرش در استانداری برگزار شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه با اشاره به طول زمان اجرای طرح خوشه فرش افزود: این طرح باید سه ساله عملیاتی شود و اکنون در سال اول اجرای این برنامه آموزشی قرار داریم و با این شرایط پیشرفت خوبی در کار وجود داشته است.
کردستانی بازگشت 238 واحد راکد یا نیمه فعال استان در حوزه صنعت به چرخه تولید را یکی دیگر از دستوالعمل‌های جدید از سوی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد: این تکلیف در بخش صنعت برای بهبود ظرفیت تولید و بازگرداندن واحدهای راکد به چرخه تولید به مسئولان استانی واگذار شده است.
وی با اشاره به ضرورت برگرداندن 23 واحد متوسط صنعتی به چرخه تولید گفت: یکی دیگر از اولویت‌های اساسی هدایت 53 طرح با پیشرفت 60 درصدی به سمت تولید و رفع مشکلات اقتصادی آنها است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار