معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به جشنواره تولید محتوای الکترونیکی گفت: قزوین در این جشنواره با اختصاص 6 درصد از آثار برگزیده کشوری به خود جزء استان‌های برتر کشور محسوب می‌شود.
کد خبر: ۲۸۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰ 22 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، خیرالله رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: 73 اثر تولید شده از سوی دانش‌آموزان، دانشجو معلمان و فرهنگیان شاغل استان قزوین به دبیرخانه کشوری هفتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی ارسال شد.

وی با اشاره به جشنواره تولید محتوای الکترونیکی عنوان کرد: هفتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی استان قزوین همزمان با سراسرکشور از آبان ماه تا بهمن ماه سال گذشته و در 5 محور در سه زیرگروه دانش‌آموزان، دانشجو معلمان و فرهنگیان شاغل به اجرا درآمد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: از مجموع آثار دریافت شده از سوی دبیرخانه استانی، پس از داوری فنی و محتوایی، تعداد 180 اثر حائز شرایط اولیه بوده و صاحبان آن مورد تقدیر قرار گرفتند.

رحمانی خاطرنشان کرد: به منظور شرکت در مرحله کشوری تعداد 73 اثر به تفکیک 30 اثر دانش‌آموزی، 3 اثر تولید شده از سوی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان و 40 اثر تولید شده از سوی فرهنگیان شاغل به دبیرخانه کشوری ارسال شد که پس از داوری نهایی تعداد 3 اثر به عنوان آثار برگزیده و 8 اثر به عنوان آثار قابل تقدیر اعلام شد.

دبیر هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی استان قزوین تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد کل آثار منتخب مرحله کشوری 60 اثر بود، استان قزوین با اختصاص 6 درصد از آثار برگزیده کشوری به خود جزء استان‌های برتر کشور محسوب می‌شود.

رحمانی ضمن تقدیر از زحمات همکاران مشارکت کننده در جشنواره اظهار امیدواری کرد: در سال تحصیلی 96 – 95 با برگزاری 12 کلاس تخصصی تولید محتوای الکترونیکی گامی اساسی در ارتقاء مهارت‌های حرفه‌ای همکاران در این خصوص برداشته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار