معاون هواشناسی مازندران خبر داد
از پنج شنبه شب ۱۱ تا جمعه شب ۱۲ شهریور ماه امسال احتمال آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها در برخی از مناطق استان وجود دارد.
کد خبر: ۲۸۹۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۷ 02 September 2016
به گزارش تابناک مازندران، معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران از احتمال وقوع سیل در مازندران خبر داد و گفت: انتظار داریم از امشب به تدریج شاهد رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد در برخی مناطق مازندران باشیم.
 
احمد اسدی اظهار کرد: پیرو اطلاعیه و اخطاریه اداره کل هواشناسی مازندران، پس از گذشت بیش از یک ماه استقرار جوی پایدار، الگوی تابستانه و روزهای گرم و شرجی از امشب عبور موج ناپایدار از روی نوار شمالی بودیم که به دنبال تقویت جریانات خنک و مرطوب شمالی در سواحل جنوبی دریای خزر را شاهد هستیم.
 
 
وی بیان کرد: با توجه به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، انتظار داریم از امشب به تدریج شاهد رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد در برخی مناطق مازندران باشیم.
 
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: از پنج شنبه شب ۱۱ تا جمعه شب ۱۲ شهریور ماه امسال احتمال آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها در برخی از مناطق استان وجود دارد.
 
اسدی با اشاره به کاهش دمای هوای مازندران در این مدت، اضافه کرد: دمای هوا در مناطق ساحلی و جلگه ای حدود چهار تا هشت درجه و در ارتفاعات تا ۱۵ درجه کاهش می یابد.
 
وی با اعلام اینکه در این مدت شاهد رگبار پراکنده باران در آسمان مازندران هستیم، افزود: از روز یک شنبه ۱۴ شهریور ماه امسال موقتا جوی نسبتا پایدار در آسمان استان حاکم شده و هوای استان صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود.
 
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران یادآور شد: بیشینه دمای هوای ساری در گرم ترین ساعت به ۳۵ درجه سانتی گراد رسید که انتظار داریم برای فردا به کمتر از ۳۰ درجه برسد.
 
وی در پایان گفت: دریای مازندران نیز از امشب به صورت مواج و طوفانی پیش بینی شده و برای شنا توصیه نمی شود.
برچسب ها: احتمال وقوع سیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار